“Veel beter nu!”

Restaurant Colmar Merksem
Geclassificeerd als nr. 5 van 21 Restaurants in Merksem
Keukens: Belgisch
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nog eens 3x terug gegaan en ze hebben onze opmerking blijkbaar ter harte genomen.Daarom wil dit ook melden.
Prijs kwaliteit ok,vriendelijkheid scoren ze daar zeer hoog.Ik denk dat personeel hier door goede manager prima worden gecoacht !Deze manager moet zijn visie behouden en blijven overbrengen!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker genoten van de voor gerechten, de leuke en spontane bediening, leuk lekker en goed concept waar bij je voor weinig goed kan genieten. Zeker de moeite waard en ook voor kinderen

colmarrestaurants, Marketing van Restaurant Colmar Merksem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Geachte,
Wij danken u voor uw reactie en waarderen enorm de positieve feedback van onze klanten. We vinden het fijn dat u een tevreden klant bent!

19 maart 2018 beoordeeld

Zeer gevarieerd voor de prijs die je betaald, de formule slaat nog steeds aan, de gerechten zijn van een goede kwaliteit-prijsverhouding.Ideaal om met vrienden of familie tesamen gezellig wat te eten.

8 januari 2018 beoordeeld

De keten hun visie is duidelijk in elke vestiging dus ik vermoed dat een verdere omschrijving bij de meeste niet hoeft! Toch kort dan: goed voor een snelle hap aan goede prijzen. selfservice bij de dranken en buffet , waarbij de rode wijn eerder naar een chemisch brouwsel smaakt dan echte wijn. Ik koos voor de grote portie varkensribbetjes maar die portie kwam overeen met de portie van het kind, een tafel verder dus ongenoegen geuit en de koffie gratis gekregen. had wel liever niet met honger van tafel gegaan. We vragen steeds om een plaatsje ver van de kinderhoek maar gezien dit een zeer kindvriendelijk restootje is, dragen de schrille stemmetjes tot diep in ons bord. Bediening is snel en iets onpersoonlijk maar gezien het onze keuze was om colmar te kiezen, namen we dit met de rest, maar bij.
eindkwalificatie: goed voor een snelle hap.

colmarrestaurants, Marketing van Restaurant Colmar Merksem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een donderdagavond gaan eten en het was er verrassend druk. Vriendelijke ontvangst, voorgerecht buffet zeer verzorgd met ruime keuze. Ribbetjes en hertenkalf simpel, maar lekker en verzorgd. Lekker dessertenbuffet! Personeel, schrijnend gebrek aan personeel met ervaring, niet altijd even vriendelijk.
Zeker een aanrader, prijs kwaliteit (dranken inclusief)

Reizigers die Restaurant Colmar Merksem bekeken, bekeken ook

Merksem, Antwerpen

In Restaurant Colmar Merksem geweest? Deel je ervaringen!