21 april 2017 beoordeeld

Wij hebben in april 2017 hier 3 nachten geslapen in de luxe, ruime container accommodatie. De kamers waren ruim en netjes met een leuke buitendouche (afgeschermd) en leuk buitenzitje waar je uitkijkt op een leuke tuin met leuke wilde vogels en papagaaien. Een ideaal uitganspunt voor een bezoek aan het Vulcano Parc Rincon de la Vieja en de natuurbaden en modder baden. Ook zijn er veel leuke en mooie watervallen te bezoeken die niet toeristisch bekend zijn deze hebben we bezocht naar tips van de gastheer Charlie. Als je savonds terug gaat kun je hier met andere gezelschappen gezamenlijk eten aan een grote tafel, de kwaliteit van het eten is zeer goed en de hoeveelheid (3gangen menu) is voor iedere grote eter nog voldoende, dit was vaak een leuke afsluiting van de dag. Je kunt bij Charlie de gastheer altijd terecht voor tips en vragen over de activiteiten in de omgeving en de leuke plekjes. Wij raden deze accommodatie dan ook aan, aan alle reisgezelschappen.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geen artificieel comfort en gedoe. Doch eenvoudig en eerlijk contact met uitbaters en reizigers.
Samen gezellig napraten bij het avondmaal, aan de grote tafel. Wat heb ik genoten.
16€ voor een 3- gangen menu vind ik ok!

Makkelijke toegang tot het park en de warmwaterbronnen.

De eenvoud van de kamers vervallen in het niets door de openheid, vriendelijkheid van de mensen, contacten met andere reizigers.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
16 maart 2017 beoordeeld

Het is een hacienda met eenvoudige maar zeer sfeervolle kamers. Op de achterplaats kun je 's avonds tegen betaling eten aan een lange tafel met alle gasten samen (lekker eten!).
Ga alleen niet in de zogenaamde "superior" kamers, dat zijn oude zeecontainers die hun beste tijd allang gehad hebben; vies, roestig, alles valt uit elkaar. Overal gaten en kieren, dus veel ongedierte binnen (wij hadden een tarantula in de douche...).

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
13 maart 2017 beoordeeld

Wij zaten in het hotelgedeelte (je hebt ook bungalows). Een ontzettende vriendelijke gastheer en een heel ontspannen en huiselijke sfeer. In de ochtend kun je aanschuiven voor het ontbijt waar je keuze hebt in het soort ontbijt. In de avond kun je je inschrijven voor het diner, wat je gezamenlijk met de andere gasten aan een grote tafel eet. Super gezellig!
Goed om te weten dat je alleen cash kunt betalen.

Bij aankomst kregen we uitgebreid uitleg over de omgeving van onze gastheer en hebben we gekozen om langs de vulkaan te wandelen, was een leuke en mooie hike! Neem voldoende water mee, want het is erg warm.
Daarna zijn we naar Rio Negro Hotsprings gegaan, hier heb je zwavelhoudende baden en kun je een modderpakking doen. Erg natuurlijk allemaal, het afspoelen van de modder doe je in de rivier. Een aanrader!

Op zoek naar een gastvrije haciënda? Dan zou ik deze zeker aanraden!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
10 februari 2017 beoordeeld

Een erg gezellige accommodatie met een uitstekende gastheer. Nadat je overdag de omging hebt verkent kun je in de avond tegen betaling aanschuiven aan tafel, samen met de andere gasten. Erg leuk en gezellig. De dames in de keuken maken iedere avond een lekker diner. Zeker een aanrader!

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner