Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Niet alleen zijn de personeel ongelooflijk aardig en professioneel, maar de locatie, met uitzicht over een prachtige meer en groene heuvels vanuit de restaurant/terras, zwembad en alle kamers, kan gewoon niet overtroffen worden. Onze kamer was smaakvol en modern ingericht, vooral de hemelbed en badkamer. Wij hebben bij de resort een dagtoer geboekt: ‘s-ochtends fietsen door de Bong Lai Valley en ‘s-middags naar Phong Nha grotten. Onze gids, Huong (Sarah), heeft dat ontzettend goed gedaan. De eendenboerderij (duck stop) met zijn eigen 700 kg waterbuffel, was een hoogtepunt. Dat is hier 5-ster kwaliteit wat in Europa onvoorstelbaar is voor deze prijs, zo ook de personeel en hoe zij met gasten omgaan.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hele goede lokatie om Phong Nha te ontdekken.

Hele vriendelijke bediening. Gezellig terras met goed eten. Kamers zijn ruim en heel schoon. Mooi uitzicht.

Huur er een scooter om naar Phong Nha te rijden en daar bijv. bij Underground te eten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Zeer vriendelijk personeel, mooi uitzicht over het meer, leuk om te kanoën en te zwemmen. Zeer mooie kamers met zachte westerse bedden. Excursie naar Paradise cave geweldig en goed geregeld. Gebracht en gehaald met busje.

Beoordeeld op 31 juli 2019

Onze villakamer is prachtig. Volledig nieuw met binnen- en buitenbadkamer, voorzien van alle comfort en het terras heeft uitzicht op het meer. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Een verbeterpuntje is het gebrek aan beheersing van het Engels bij sommige personeelsleden. Hierdoor kan soms verwarring ontstaan.

Beoordeeld op 20 juli 2019

Wij hadden een fijne tijd hier. Ondanks dat het Engels van de mensen niet altijd even goed is, waren ze wel heel erg behulpzaam. Ook onze was werd snel en goed gedaan en de prijs ervan was zeer schappelijk. We brachten een
Bezoek aan de grotten en konden nadien nog lekker uitblazen in het zwembadje en aan het meer. Met kids dus echt wel een heel goeie uitvalsbasis want voldoende opties. Tijdens ons verblijf ook (toevallig?) zeer veel Nederlanders waardoor onze kindjes plots gezelschap hadden waar ze eens echt mee konden communiceren.