“Sit back & enjoy...”
Beoordeling van 't Boerderijtje

't Boerderijtje
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Heusden
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Down-to-earth & no-nonsense bediening door de gastvrouw, hidden gems qua wijn, af en toe een suggestie van de Chef waar je watertandend naar uitkijkt terwijl je nog de leuke voorgerechten doorworstelt... Love it!

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, heel vriendelijk, gezellige setting.
In het geheel geen opmerkingen. Doe zo verder!
Lekkerste carpaccio die ik al heb gegeten.
Wat ik binnen niet zou doen is de kinderen meenemen. Daarvoor is het te klein.

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurantje is gek man.
Jeeeemig. Zo lekker had ik nog nooit gegeten en deze mediterraanse keuken heeft mij verrast. Daar kunnen ze hier in Nederland wel wat van leren.
Petje af chef.
Maar bediening was ook wel next level hoor vriendelijke dame moet ik toch wel zeggen.

4 maart 2018 beoordeeld

Knus klein restaurantje met een zeer enthousiaste gastvrouw en vooral heel lekker eten. Nadruk ligt op Italiaanse gerechten maar ook voor een lekker stuk vlees kan je hier zeker terecht. Een ontdekking!

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals steeds héél lekker gegeten. De suggesties zijn een aanrader! Wij komen hier regelmatig terug. De gerechten hebben een Italiaanse invloed. GEWELDIGE SMAKEN!

Reizigers die 't Boerderijtje bekeken, bekeken ook

Heusden, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen
Melle, Oost-Vlaanderen

In 't Boerderijtje geweest? Deel je ervaringen!