“Lekkere pizza met flinterdunne en krokante bodem”
Beoordeling van SCROCCAZUCCHE

SCROCCAZUCCHE
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Rigomagno
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een aantal dagen bij een ander restaurant te hebben gedineerd zijn we naar dit restaurant/pizzeria gegaan. De bruschetta met olie en tomaten was goed maar niet speciaal. De pizza was heerlijk: krokante en flinterdunne bodem, groter dan het bord, en rijkelijk belegd. De pasta die mijn vrouw had was ook goed. Kortom een OK restaurant om te eten, redelijk geprijsd, maar verwacht er geen culinair hoogstandje.

27 augustus 2017 beoordeeld

lekker gegeten, mooi terras buiten
best op voorhand reserveren, behulpzaam ,
desserts zijn subliem, de charlotte of de panna cotta mmm
niet duur

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit zeer goed!
Vandaag risotto met saffraan, champignon en truffel gegeten, zee lekkere pizza's en picci ragout was top volgens mijn zoontje. mmmmm
Komen zeker terug.

30 juli 2016 beoordeeld

Euk trendy tent, die tegen heel schappelijk prijzen goede gerechten en pizza's serveert. Zelfs de huiswijn (Montepulcianno) is van zeer goede kwaliteit.

27 juli 2016 beoordeeld

restaurant met vele kamers waardoor er wel wat mensen binnen kunnen. pizza's zijn geweldig en zowel eten als drank zijn behoorlijk goedkoop. zeker een aanrader voor als je in de buurt bent. best reserveren

Reizigers die SCROCCAZUCCHE bekeken, bekeken ook

La Fratta, Sinalunga
Lucignano, Province of Arezzo

In SCROCCAZUCCHE geweest? Deel je ervaringen!