“Altijd lekker en super bediening.”
Beoordeling van SCROCCAZUCCHE

SCROCCAZUCCHE
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Rigomagno
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit zeer goed!
Vandaag risotto met saffraan, champignon en truffel gegeten, zee lekkere pizza's en picci ragout was top volgens mijn zoontje. mmmmm
Komen zeker terug.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor SCROCCAZUCCHE
Bekijk de nieuwste beoordelingen

30 juli 2016 beoordeeld

Euk trendy tent, die tegen heel schappelijk prijzen goede gerechten en pizza's serveert. Zelfs de huiswijn (Montepulcianno) is van zeer goede kwaliteit.

27 juli 2016 beoordeeld

restaurant met vele kamers waardoor er wel wat mensen binnen kunnen. pizza's zijn geweldig en zowel eten als drank zijn behoorlijk goedkoop. zeker een aanrader voor als je in de buurt bent. best reserveren

23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt vlak aan de snelweg van Siena naar Perugia tussen enkele huizen in. Je kunt er zo aan voorbij rijden, maar dat zou zonde zijn. Het heeft een gezellig terras waar je wordt bediend door enthousiast jong personeel. Simpele maar goede Italiaanse gerechten; de pizza's zijn uitstekend en de pici al carbonara of risotto con porcini zijn heerlijk. Er is geen wijnkaart, voor een flesje moet je even het restaurant mee naar binnen lopen om te zien welke flessen er op dat moment zijn en krijg je te horen wat de prijzen zijn. Ook geschikt om met kleine kinderen te gaan eten (wat natuurlijk vaker kan in Italië).

11 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen regelmatig in deze regio van Toscane. Vreemd genoeg wordt scroccazucche ieder jaar beter.

De prijs/kwaliteit verhouding is ongekend goed. We komen er graag voor pizza maar de tagliate is ook echt super.

Als je hier in de buurt bent en je wilt voor weinig geld gigantisch goed eten dan moet je hier zeker eten.

Wij vragen ons iedere keer af hoe ze voor zo weinig geld zo lekker eten kunnen serveren.

Echt een aanrader! Wij rijden er graag 20 minuten naartoe om ons te laten verwennen.

Reizigers die SCROCCAZUCCHE bekeken, bekeken ook

La Fratta, Sinalunga
Monte San Savino, Province of Arezzo

In SCROCCAZUCCHE geweest? Deel je ervaringen!