“Heerlijke plek”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“Heerlijke plek”
Beoordeeld op 27 juli 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Vier nachten zijn wij verbleven op de ranch. Heerlijk. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is mooi en zo rustig. Al zittende op de veranda kom je volledig tot rust. Je kunt er ook paardrijden. Dit hebben wij niet gedaan omdat de kinderen nog te klein zijn. De paarden zagen er goed uit en waren vriendelijk. We hebben wel genoten van de hottub. Het huisje is niet groot, maar heeft alles wat je nodig hebt. Voor de kinderen is er veel buiten ruimte en een trampoline en schommel.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren