“Snelle borrel...?”
Beoordeling van Brasserie Zonnig

Brasserie Zonnig
Reserveren met
Brasserie Zonnig is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Diepenveen
Beschrijving: Brasserie Zonnig is een (familie) vriendelijke brasserie in het hart van Diepenveen. We hebben een warm en sfeervol interieur en een heerlijke veranda met uitzicht over de Dorpsstraat. Wij heten u iedere dag van de week vanaf 10.00 uur van harte welkom! De keuken neemt bestellingen aan tot 20.30 uur, maar vanzelfsprekend sluiten wij onze deuren pas als de laatste gasten vertrokken zijn. 's Morgens geniet u van de heerlijkste koffie en thee met ambachtelijke taartjes. Tussen de middag bereiden wij een lekkere lunch bestaande uit mooie broodjes, soepen en verse salades. In de namiddag is het tijd voor een mooi glas bier of wijn met een goede borrelhap. In de avond gevolgd door een met zorg bereide maaltijd. Voor de kinderen is er een aparte kaart met lekkere, maar gezonde gerechten in kinderporties. Wij werken uitsluitend met verse producten die met zorg en aandacht bereid worden. Zonnig laat iedereen stralen!
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een snelle borrel nadat onze werkzaamheden behoorlijk uit de hand waren gelopen. Lunch overgeslagen. Best toe aan wat happen met een mooi glas wijn. De bediening is jong(te jong in mijn ogen) en onervaren. De wijn komt vlot maar de bestelde happen loempiaatjes en gamba’s laten zola g op zich wachten dat we de wijn al op hebben en nog steeds wachten. Als we vragen of ze ons niet vergeten zijn krijgen we als antwoord dat het personeel ook even moet eten......
Ter compensatie krijgen we een refill van ons glas wat we zeer waarderen. Er schuift iemand aan en we bestellen nog een portie bitterballen. Het personeel had inmiddels wel gegeten en wederom duurt het erg lang voor de happen op tafel komen.

Het is niet de eerste keer dat we dit hier meemaken. Jammer want het is een leuke plek en het eten is lekker maar het komt allemaal wat knullig en niet professioneel over.

22 januari 2018 beoordeeld

Erg sfeervol, aardige mensen, mooie kaart. heerlijk gegeten en gedronken . Hier komen we heel graag!

4 november 2017 beoordeeld

Brasserie Zonnig heeft een sfeervolle ambiance met vriendelijke bediening. Echter; de prijs-kwaliteitverhouding is naar mijn mening uit balans. De lekkere aangemaakte sla en frietjes betreffen kleine porties en dat is prima maar deze dienen dan wel per persoon te zijn. Onze ervaring was twee kleine schaaltje frietjes en salade voor drie personen. Indien men wenst bij te bestellen, wordt daar 5 Euro extra voor gerekend. En dat is jammer.
De Marokkaanse Tajine met vijgen viel toch tegen, twee dunne schijfjes vijg bovenop ter garnering. Hier had volgens Marokkaans gebruik zeker meer werk van kunnen worden gemaakt. Ik heb twee maal gedineerd in Brasserie Zonnig maar betwijfel of ik hier nog terug zal komen.

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zondag met een groep vrienden geluncht. De bediening was vriendelijk, de menukaart heeft voldoende gerechten zodat ieder van ons 14-en een goede keuze kon maken. Het duurde wel even voordat de gerechten uitgeserveerd konden worden, helaas was het enige koude gerecht wat laat. Ik had zelf een flammkuche co-presentator, deze was heerlijk. Ook de andere gerechten zagen er goed uit. Iedereen heeft heerlijk gegeten. Kortom, een zaak om nog eens terug te komen.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heel erg lekker. Ze hadden een speciaal driegangenmenu en meerdere a la carte gerechten. Veel keus en wij hebben genoten van alle verschillende gerechten. Onder begeleiding van goede wijnen. De chocolademousse is een echte aanrader voor het dessert. Daarnaast ook nog eens heel erg leuk en spontaan personeel.

Reizigers die Brasserie Zonnig bekeken, bekeken ook

Deventer, Overijssel

Deventer, Overijssel

In Brasserie Zonnig geweest? Deel je ervaringen!