Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wil je er echt even tussenuit om te genieten van rust, sfeer, luxe en verwennerij; dan is Domaine de l’Isle Basse een must do! Het volledige concept past in elkaar als een puzzel. Alles is goed doordacht en met veel smaak uitgewerkt (ontbijtruimte, buitendouches, kamer, zwembad, etc). Christophe en Bart zijn op elkaar afgestemd als een Zwitsers uurwerk. Alles is « Spic & Span ». Als interieurarchitect kan Bart een aardig potje koken! Christophe neemt dan weer de rol als sommelier op zich. Kortom, de Table d’hôtes moet je dus zeker hebben gedaan; vooral in de zomermaanden wanneer je in de open schuur kan tafelen. Experience the French dream bij Bart en Christophe en neem ons gerust nog eens mee (Bart C en Valerie VDD - Julie en Henri)

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Het is reeds de tweede maal dat we Domaine de l'isle Basse bezoeken. Net als vorige keer TOP, met de bijkomende troef van het nieuwe zwembad (bij +40° zeer te apprecieren). Een negatief punt is onmogelijk te bedenken.
Bart en Christophe, jullie zijn geboren B&B uitbaters !

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019

Bart & Christophe super vriendelijke gastheren. Heel leuke omgeving waar je tot rust kan komen !!! Op kleine afstanden kan je heel wat bezoeken. Heerlijke table d'hôtes (bijna een ster niveau waardig) in een gezellig kader om zowel binnen als buiten te eten.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 april 2019

Op Domeine de l'Isle Basse word je echt in de watten gelegd. Van aankomst tot vertrek zijn Bart & Christophe de perfecte gastheren. De kamers zijn prachtig en het bed heeft een zalige matras. Het ontbijt is tip top in orde, niks ontbreekt. Het diner is van een gastronomisch niveau met hele lekkere lokale wijnen. De B&B bevindt zich op een rustige locatie. In de jacuzzi kun je van een prachtig uitzicht genieten. Het was ons 2de verblijf hier en wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Net zoals iedereen kunnen wij alleen maar met veel lof praten over L’Isle Basse dankzij twee fantastische kerels welke deze B&B met hart en ziel uitbaten! De table d’Hotes is zeer zeker een ster waard! Bart je bent een superchef! Ook wij hebben op onze vakantie nieuwe vrienden gemaakt, was echt een heel toffe groep!

Datum van verblijf: juli 2018