andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Venture43 ...
1 beoordeling
“b and b”
Beoordeeld op 19 juli 2019 voor een verblijf in juli 2019

Ik dacht dat het een vakantiewoning was maar het was een kamer, dat kwam omdat ze mij een plattegrond hadden gestuurd.

Ze deden enorm hun best en het bed, de badkamer en het ontbijt waren erg goed en ik kon hun persoonlijke computer gebruiken, wat erg sympathiek was.

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
22 jul 2019
Bonjour !

Nous vous remercions d’avoir pris le temps de donner votre avis avec des commentaires positifs.

Comme nous vous l'avons indiqué, notre prestation est "CHAMBRE D'HOTES" (ou B&B en anglais).
C'est une activité différente du "GITE" : Le gîte correspond à un séjour plus long où la prestation comprend généralement une cuisine dédiée.
Il semble qu’il y a eu une confusion lors de la réservation par rapport à vos attentes.
Nous allons revoir cela avec TRIPADVISOR afin de ne pas être pénalisés pour cela, avec une note moyenne sur notre offre.

Nous sommes ravis de vous avoir accueilli dans nos chambres d’hôtes.
A une prochaine fois aux Chènevis !
Bien cordialement.

Annie & Daniel
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren