“Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

ingridv77 ...
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving”
Beoordeeld op 24 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Na ons bezoek aan Porto verbleven wij hier voor 2 nachten in april. Het weer was niet heel goed, maar wij hebben ons prima vermaakt. Ronald en Jet hebben hier een mooie Bed & Breakfast in een prachtige omgeving. Studio zag er keurig uit, netjes en schoon. We hebben veel tips van ze gekregen en dat maakte het verblijf top. Blijf zeker een keer dineren. Er wordt heerlijk voor je gekookt met een passend wijntje en natuurlijk de heerlijke port niet te vergeten. Zeker een aanrader!!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren