“Veel meer dan alleen pizza”
Beoordeling van Pizzeria Stratos

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Pizzeria Stratos
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Saint-Boniface-de-Shawinigan
12 augustus 2016 beoordeeld

Wij werden door ons hotel hierheen verwezen voor een lekkere snelle maaltijd. Ingesteld op toeristen zijn ze hier niet, het zijn met name lokale bewoners die hier komen, maar uiteindelijk konden we toch geholpen hebben. Ze hebben enorm veel keuze qua eten, meer dan alleen pizza, en het eten was van goede kwaliteit. Het is echter geen restaurant waar we voor een romantisch diner samen naar toe zouden gaan. Met een vermoeide baby was het echter prima en vooral erg snel, wat wij zochten. En de prijzen zijn zeer goed te doen.

15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

26 juli 2016 beoordeeld

3 juni 2016 beoordeeld

21 december 2015 beoordeeld

Reizigers die Pizzeria Stratos bekeken, bekeken ook

Saint-Boniface-de-Shawinigan, Quebec
Saint-Boniface-de-Shawinigan, Quebec

In Pizzeria Stratos geweest? Deel je ervaringen!