“..........sapore italiano .....................”
Beoordeling van Bastiano

Bastiano
Geclassificeerd als nr. 3 van 11 Restaurants in Bonheiden
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Onstuimig als de Vesuvius, classy als de Milanese mode-scène, romig als de Zuid-Tiroolse bergweides en heetgebakerd als de straten van Palermo ... Bastiano heeft met zijn karaktervolle keuken al veel culinaire harten veroverd in Bonheiden en omstreken. En hoe doen wij dat? Door vaarwel te zeggen aan de klassieke speciaalzaak! Bastiano is een gastronomische trekpleister waar je kan kiezen uit de monumenten van de gastronomie of nieuwe gezichten ontdekken. Wij blijven altijd trouw aan deze overtuiging: geen compromissen op kwaliteit! Door het beste van twee werelden samen te brengen: de fijnbesnaarde Italiaanse keuken van la mama en de traditionele Bourgondische smaakbommen recht van grootmoeders stoof. Door u ingrediënten van de beste kwaliteit te bieden. Bastiano werkt met seizoensgebonden producten die dagvers worden aangeleverd. Zo werken wij voor onze Belgische en Italiaanse kazen nauw samen met Kaasmeester Harry Schockaert. Hij is een van de weinige landgenoten die lid is van de prestigieuze “Cercle des fromagiers-affineurs de France”. Door onze klanten nooit te vervelen. Wij bereiden dagelijks een vers en wisselend menu. De pasta’s worden ter plaatse gedraaid met hoogwaardige tarwebloem, griesmeel, eieren en olijfolie. Elke dag zetten we nieuwe verrassingen op het menu die met respect voor de tradities bereid worden en waar een tongstrelende twist aan zit. De pasta’s smelten in de mond net zoals het stoofvlees of de echte chicon gratin. Never boring! Door u de keuze te laten om ter plaatse te eten of uit te halen. Wie ter plaatse eet geniet onmiddellijk ook van een live show, opgevoerd door de koks in de open keuken en aangevuld met de stralende pittigheid van gastvrouw Debby. En wie zijn gasten thuis wilt overdonderen is hier ook aan het juiste adres. Kies uit het ruime aanbod meeneemgerechten of bespreek het menu vooraf met onze koks. Wij verzorgen uw diner en feestje van naaldje tot draadje. Door uw zoektocht naar het geschikte cadeau te verlichten. Een uitgelezen selectie van Italiaanse streekwijnen, een gevarieerd aanbod van verfijnde digestivo
4 weken geleden beoordeeld

Het BESTE Italiaanse restaurant in het Mechelse !!!
Lunch......lekker , vers, gezond.....echte Italiaans keuken. Geen pizza : oef...

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

Er zijn niet veel restaurants waar ik geregeld ga eten, maar Bastiano bezoek ik WEL vaak. Zowel voor de snelle lunch als voor een uitgebreider diner waardeer ik dit adresje in Bonheiden dorp. Je begint te watertanden bij het aanzien van de lekkere schotels in de bar. Je ziet wat je kiest en dus kies je waar je echt zin in hebt. Verse ingrediënten en pure smaken, gerechten waar de groenten centraal staan. Ik ben fan.

Datum van bezoek: september 2019
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer lekker, alles leek vers en had goede smaken.
Met de cannelloni had je niet gegeten als hoofdgerecht, met dit heb je enkel genoeg als voorgerecht.
De irish en Italian coffee was tussen de 9 en de 10 euro, dan verwacht je wel een luxe, die je hier niet krijgt.
Conclusie, lekker maar prijzig!

Datum van bezoek: augustus 2019
15 augustus 2019 beoordeeld

Hier toevallig komen aanwaaien tijdens een fietstochtje, maar wat een heerlijke lunch hebben we daar genoten.
Alles zeer vers en optimaal bereidt, klasse.
Een gezellig restaurant met bovendien aangepaste muziek deed de rest.
Vriendelijke bediening!!

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en verse gerechten met oog voor detail. Het personeel weet van aanpak en is super vriendelijk. Echt een aanrader als je een liefhebber bent van de Italiaanse keuken in een warme sfeer!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Bastiano bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

Keerbergen, Vlaams-Brabant
Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

In Bastiano geweest? Deel je ervaringen!