“Heerlijke Italiaanse gerechten met een gezellige bediening”
Beoordeling van Bella Milano

Bella Milano
Geclassificeerd als nr. 3 van 12 Restaurants in Hendrik-Ido-Ambacht
Keukens: Italiaans
30 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen maandag bij 'Bella Milano' gegeten als afsluiting van een weekendje weg met de familie.
Er is erg vel keuze op de menukaart en de prijzen zijn goed.
De gerechten worden netjes geserveerd en we hebben heerlijk gegeten.
Ook heel gezellig is het terras aan het water en de zeer vriendelijke en gezellige bediening.
De sfeer zowel buiten als binnen doen gezellig aan.

Wat ons betreft een dikke voldoende !!!!

Datum van bezoek: mei 2018

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Of je nu in het restaurant gaat eten of je komt iets afhalen het is altijd prima! Ik heb in ruim 20 jaar nog nooit een misser gehad. En ook niet onbelangrijk altijd een vriendelijk woord en aandacht.
Blijft een aanrader!!

Datum van bezoek: mei 2018
28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima pizzeria / Italiaans restaurant Prettige ambiance!
Goede pizza’s
Wint het toch echt van Happy Italy

Datum van bezoek: februari 2018
27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten met een italiaans sfeertje. Niet de meest verfijnde italiaanse keuken maar de moeite waard.

Datum van bezoek: februari 2018
16 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrije werknemers, sfeervolle en authentieke inrichting, knus en aan de waal.
Zomers lekker vertoeven oo het terras en in de winter binnen genieten van de gezelligheid.
Lekkere lasagne, prima pizza’s en een droom Tiramisu!! Die is zooooo lekker, die moet u echt proeven wanneer u hier een bezoek brengt.
Ik zou dit zeker adviseren.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Bella Milano bekeken, bekeken ook

Zwijndrecht, Zuid-Holland

Dordrecht, Zuid-Holland

Hendrik-Ido-Ambacht, Zuid-Holland

In Bella Milano geweest? Deel je ervaringen!