“Héérlijk gegeten”
Beoordeling van Flicka

Flicka
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Kerkdriel
13 september 2019 beoordeeld

Vanavond héérlijk gedineerd bij Flicka in Kerkdriel. Mooi ingerichte zaak en bovenal zeer creatieve, smaakvolle gerechten en een uiterst vlotte bediening. Ook de adviezen over een passende wijn bij ieder gerecht bleken een schot in de roos.
Kortom, onhaasten pal naast de A2 doe je bij Flicka in Kerkdriel.

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld

We zijn hier uitgenodigd door 2 hele leuke gezellige mensen dier hier wel vaker zijn geweest. Was topavond en heerlijk vis gegeten. Partner mag geen vis maar dit hebben ze heel goed opgelost. We zijn hier ook blijven slapen en het ontbijt hadden wij geen reden tot klagen. Gas zodoor. We hebben te horen gekregen dat ze uitgenodigd zijn om naar Singapore te gaan om daar te koken. Hoe mooi kan dit zijn. 1 Michelinster in zo'n mooie korte tijd. Het is hun gegund. Chapeau.

Datum van bezoek: september 2019
30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vier gangen verrassingsmenu genomen. Heerlijke aperitiefjes en uitstekende bijpassende wijnen. De uitleg over het eten en de wijnen was wisselend. De eigenaresse deed het heel leuk en zeer goed. Maar ze deed niet alle gangen. De anderen deden het netjes maar toch minder.
De gerechten waren lekker maar niet heel speciaal. Na 4 gangen inclusief koffie met lekkers, niet voldoende gegeten. Dus de porties kunnen wat groter. Verder prima gegeten in een mooie omgeving en prima sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 juli 2019 beoordeeld

Gisteren voor de eerste keer gegeten bij Flicka.

We hadden gekozen voor het 7-gangen menu. Wat een verwennerij! De gerechten smaakten verrukkelijk en de presentatie hiervan was prachtig; ieder gerechtje was een plaatje. Het menu ging vergezeld van heerlijke wijnen, die door maître sommelier Gerlinde enthousiast aan ons werden “voorgesteld”. De mooie wijnen en de heerlijke gerechten waren mooi op elkaar afgestemd. Alles klopte. De bediening was geweldig. De ambiance stijlvol. Ook niet geheel onbelangrijk is het fijne zitcomfort van de mooie kuipstoeltjes.
Dit restaurant heeft de Michelin ster dik verdiend. Ga zo door!
We hebben genoten en komen zeker weer terug.
Bedankt voor de heerlijke avond en tot de volgende keer.

Datum van bezoek: juli 2019
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een kennis het advies gekregen om eens bij FLICKA te gaan dineren. En dit was een uitstekend advies. Prima ontvangen door de gast vrije brigade. Maar waar het om ging was de uitstekende keuken. En die heeft ons zeker verrast. Het was erg verfijnd van smaak en met het goede wijnarrangement een heerlijke combinatie. Tevens bestaat de mogelijkheid om hier te overnachten. Mooie afsluiting van de avond. Al met al de moeite waard.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Flicka bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant
Heusden, Noord-Brabant

Kerkdriel, Gelderland
Den Bosch, Noord-Brabant

In Flicka geweest? Deel je ervaringen!