22 mei 2018 beoordeeld

Met 6 mannen een week verbleven in Deze Auberge , in 1 woord Fantastisch
zeer goed eten en drinken zelfs voor benzine werd gezorgd toen we een motor zonder hadden ,en toen we nat geregend waren werd de boel verbouwd om onze pakken te drogen en het terras werd verbouwd om plaats te maken voor onze motoren al met al een absolute aanrader daar het fantastisch motor rijden is in de buurt van de Auberge
maar Andorra en spanje zijn ook binnen bereik

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
21 januari 2018 beoordeeld

Een warm welkom, gezellig barretje aan de overkant van de weg, frisse - sobere kamers, heerlijke maaltijden, goede (wandel) adviezen, royale lunchpakketten. En dat alles omringd door een prachtig wandelgebied Wij hadden het erg naar ons zin bij René en Anouk in Auberge les Myrtilles.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
29 december 2017 beoordeeld

Super netjes, aangekleed, warm welkom, aardige & betrokken mensen. Een echte aanrader om hier even tot rust te komen, leuke wandelroutes zijn beschikbaar. Ze hebben een hele persoonlijke en positieve manier van benaderen, op een hele mooie enigszins afgelegen locatie. Er word goed en biologisch gekookt, echt lekker.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
26 november 2017 beoordeeld

Basic kamer, maar zo hebben wij het graag. Uitstekende keuken , ook voor de vegetariërs. Hartelijk ontvangst , het is een soort van thuiskomen. Grote luxe moet je er niet gaan zoeken , maar de sfeer , gezelligheid en de omgeving maken dit ruimschoots goed.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
24 november 2017 beoordeeld

Een fijne auberge met vriendelijke eigenaren en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Het e-mailcontact vóór aankomst en de eigenlijke ontvangst was prettig . We kregen een schone kamer én héérlijk eten waarbij meer dan voldoende rekening werd gehouden met persoonlijke wensen. De wandelingen die in de map beschreven staan zijn compleet en bij twijfel over bijv. de zwaarte geeft Anouk uitgebreid advies. De omgeving van Auberge les Myrtilles is geweldig! Al met al hebben we een fantastisch verblijf gehad.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden