“Zo'n onwijs leuk restaurant”
Beoordeling van BraZZerie Abrona

BraZZerie Abrona
Geclassificeerd als nr. 5 van 20 Restaurants in De Meern
Beschrijving: In de voormalige boerderij Nyevelt in Vleuten-De Meern is BraZZerie Abrona gevestigd. Een bijzonder restaurant in vele opzichten. Het monumentale pand is stijlvol gerestaureerd, en daarmee een vereeniging met het 'nieuwe' van de wijk Veldhuizen en het karakteristieke van de oude voedings-boerderij van kasteel Nyevelt geworden. Een rijke historie gaat hieraan vooraf... DSCN0252 In de BraZZerie werken mensen met een lichte verstandelijke beperking in de huishouding, keuken, patisserie, eigen bakkerij en de bediening. Zij worden begeleid door professionele medewerkers waardoor een goede kwaliteit gewaarborgd blijft. Een belangrijke functie van het restaurant is dat mensen met een verstandelijke beperking er kunnen (leren) werken in een professionele horecasetting. BraZZerie Abrona werkt uitsluitend met verse producten en ingrediënten, daarnaast geven wij de voorkeur aan leveranciers en producten met een maatschappelijk verantwoord ondernemerschap als oogmerk. Het restaurant, met ruime serre is voor iedereen toegankelijk, en ligt aan een groot beschut terras. De BraZZerie kent naast de smaakvolle à la carte kaart en menu's volop mogelijkheden voor grotere gezelschappen. Het stijlvol ingerichte restaurant is ruim opgezet, heel simpel gezegd zit u niet bij de buren aan tafel tijdens uw diner of lunch. Een intimiteit welke bij vele andere restaurants nogal eens ontbreekt. Gratis parkeerplaatsen zijn voldoende aanwezig
29 oktober 2017 beoordeeld

Hier ons 40 jarig huwelijks feest gevierd, met lieve gasten en een heerlijk TAPAS buffet. het was echt een TOP feest

Datum van bezoek: augustus 2017

30 augustus 2017 beoordeeld

De bediening was gezellig en het eten heerlijk.sfeervolle aankleding en rustige tuin. Broodjes, koekjes ed uit eigen bakkerij.

Datum van bezoek: augustus 2017
15 mei 2017 beoordeeld

Een tijdje terug schreef ik een niet zo'n goede recensie over dit restaurant.
Daarop werd ik na ongeveer een week benadert door de bedrijfsleider van dit restaurant. Hij vroeg me in detail wat ik niet goed had gevonden aan het eten.
Na uitleg vroeg hij me wat hij voor me kon doen. Een lunch leek mij wel prima.
Dus ging ik op zondagmiddag samen met echtgenoot terug voor een lunch.
Wat bleek, wij mochten een verrassing lunch ontvangen. Deze bleek heerlijk en met liefde klaargemaakt. Ook de bediening was weer top .
Samen met 2 glaasjes witte wijn en een heerlijk kopje koffie een prima lunch.
Bij het afrekenen bleek dat we zelfs de drankjes niet hoefden te betalen.
Wat een service, chapeau voor de bedrijfsleider en koks die nemen hun bedrijf serieus!

Datum van bezoek: april 2017
10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant zit bij ons in de wijk en we kwamen hier onverwacht op een woensdag zonder reservering. Het was niet druk, ze zaten ongeveer halfvol.
We bestelden voor 2 personen het 3 gangen- menu. Ze werken met medewerkers met een licht verstandelijk handicap gecombineerd met professionele medewerkers. Dat verliep heel goed en onze medewerker aan tafel deed dat goed. De borden met de voorgerechten vielen helaas, maar dat hadden ze snel opgelost.
Er heerst een informele sfeer en er is een hoek voor kinderen.
We betaalden 72,80 voor 2 driegangenmenu's en 4 drankjes.

Datum van bezoek: mei 2017
11 april 2017 beoordeeld

Leuke restaurant met eigen speelhoek voor de kinderen. Ze werken met verstandelijk gehandicapten in de bediening. Dus het kan zijn dat het af en toe fout gaat, maar dat geeft niet. Het eten is altijd super lekker. Een beetje aan de dure kant.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die BraZZerie Abrona bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province
De Meern, Utrecht Province

De Meern, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In BraZZerie Abrona geweest? Deel je ervaringen!