“Mooie grote zaak met veel lichtinval”
Beoordeling van CastellumCafé

CastellumCafé
Geclassificeerd als nr. 8 van 20 Restaurants in De Meern
15 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooie, ruim opgezette zaak, met veel lichtinval door de vele ramen aan voor- en zijkant. Bovendien is er ook nog een ruim terras op het zuiden, waardoor het er bij goed weer goed toeven is. Hoewel het volgens de naam een café heet te zijn kun je er ook lunchen en dineren. M.a.w. het is behalve café ook een restaurant. Aangezien ik er tot nu toe alleen nog maar (goede) koffie heb gedronken, kan ik geen oordeel uitspreken over het restaurantdeel. De bediening is in ieder geval vriendelijk en correct.
Je kunt er ook op meerdere gemakkelijk zittende banksstellen plaatsnemen en van een drankje genieten nadat je bijvoorbeeld de expositie elders in het gebouw hebt bezichtigd.

Datum van bezoek: november 2018

7 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 15 personen wezen eten tgv een verjaardag. Vooraf menu’s doorgeven is dan verplicht. Bediening was prima en het eten uitstekend. Gerechten werden allen tegelijk bezorgd, uitstekend dus!

Datum van bezoek: november 2018
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit is goed. Eten is eenvoudig, vaak net even anders en lekker. Wij zijn hier een paar keer geweest op vrijdagavond omdat we geen zin hadden om te koken en omdat we rustig met vrienden wilden eten. Dat kan hier. Ontspannen omgeving, geen gehaast of drukke toestanden.

Datum van bezoek: september 2018
7 september 2018 beoordeeld

Prettig lichte plek met heerlijke pizza's uit een mooie houtoven. Op een historische plek uit de Romeinse tijd. Mooie objecten uit de tijd dat hier de Limes, de Romeinse grens er liep; langs de Oude Rijn.

Datum van bezoek: juli 2018
28 januari 2018 beoordeeld

Met een groep gegeten bij CastellumCafé waarbij we een lijst hadden doorgegeven van dieet-wensen, waaronder glutenallergie en iemand was jarig. Daar was veel aandacht voor en top verzorgd! Mevrouw met een hoge knot had heel goed in de gaten waar behoefte aan was op welk moment en zeer vriendelijk. Zeker een aanrader in combinatie met een rondleiding door Ko!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die CastellumCafé bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Amersfoort, Utrecht Province
De Meern, Utrecht Province

In CastellumCafé geweest? Deel je ervaringen!