“Standaard BK / verbazing / Kwaliteit”
Beoordeling van Burger King

Burger King
Geclassificeerd als nr. 10 van 20 Restaurants in De Meern
Keukens: Fastfood
30 juni 2018 beoordeeld

Ik verbaas me toch bijna elke keer weer over de snelheid, of eigenlijk het gebrek aan snelheid, van het personeel bij de Burger KIng.
Ook vandaag weer een kleine tien minuten staan wachten op onze bestelling.
Daarnaast wilde we bij het menu een Oreo Milk Shake, die konden we niet bestellen bij een menu. wel een chocolade milksake. Snap niet helemaal waarom de één wel en de ander niet? Zal wel met de prijs te maken hebben.

Kwaliteit van de menu's was perfect, echt veel beter dan de "Golden Arch" je smaakt het vlees en niet de saus. Je moet wat langer wachten maar het is het waard. Vers, heet en smakelijk eten!

Datum van bezoek: juni 2018

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het bestellen van een Wopper menu bij een onvriendelijke man van in de 50 gingen we aan een vieze tafel zitten. Het eten was vet en er zat te veel vocht in de burger. Na afloop flink last van mijn buik gehad. Helaas, vroeger was het een stuk hygiënischer.

Datum van bezoek: oktober 2017
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een modern restaurant, verrassend. Prima bediening eem lekker eten. Wij hebben buiten gezeten op hert terras. Snelle bediening en prima hapje eten

Datum van bezoek: augustus 2017
14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een jongen van een jaar of 12 liet zijn milkshake per ongeluk vallen, gelijk toen hij had afgerekend. Er werd niet op of om gekeken en hij heeft geen nieuwe gekregen, terwijl ze het achter de kassa duidelijk door hadden. De jongen was zelf heel netjes begonnen met opruimen. Ik vind dit niet een nette manier om met je klanten om te gaan.

Datum van bezoek: mei 2017
10 oktober 2016 beoordeeld

Behoorlijk lang ( voor een fastfoodrestaurant ) moeten wachten op mijn broodje. Druk was het niet maar ik denk dat ze het in de keuken vergeten waren..

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Burger King bekeken, bekeken ook

De Meern, Utrecht Province

In Burger King geweest? Deel je ervaringen!