“Fijne plek om te werken en te lunchen”
Beoordeling van Bij Goes

Bij Goes
Geclassificeerd als nr. 12 van 20 Restaurants in De Meern
Beschrijving: Bij Goes is een restaurant in de Meern, vlakbij Utrecht. Wij zijn een restaurant, Take away en hebben een vergaderzaal te huur. Wij serveren ontbijt en lunch. Open van maandag tot en met vrijdag van 8.00-17.00. Op vrijdag zijn we tot tenminste 19.00 open voor borrel met collega's en/of vrienden. Wij bezorgen ook broodjes arrangementen bij bedrijven.
28 december 2017 beoordeeld

Prima plekje om te flexwerken. Goede koffie, wifi, prettige bediening. Niet teveel herrie of afleiding. Ook de lunch is heerlijk. Probeer vooral de saté!
Lekker dichtbij de A12 en A2, dus voor iedereen goed bereikbaar.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Bij Goes bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
De Meern, Utrecht Province

In Bij Goes geweest? Deel je ervaringen!