“Heerlijk”
Beoordeling van Brasserie R 1-8-5-4

Brasserie R 1-8-5-4
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Enter
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we er heerlijk hebben geluncht hebben we ook besloten hier te dineren. Voor het diner gekozen voor de ossenhaas, achteraf een hele goede keuze. Nog nooit zo’n lekkere ossenhaas gehad met een heerlijke knoflookjus.
M’n vriendin had de lasagne en vond deze ook verrukkelijk.
We waren er met onze kleine van 2 jaar, dit ging uitstekend, ze hebben kinderstoelen en ook stiften/potloden.

Datum van bezoek: augustus 2021

11 juli 2021 beoordeeld

Bediening had waarschijnlijk haar dag niet, hoewel het echt niet superdruk was. Moesten 15 minuten wachten voordaf er iemand naar ons toe kwam om een bestelling op te nemen( gebeurde ook bij een stel voor ons) . Voor een tweede bestelling heb ik zelf maar een serveerster benaderd. Zou zo een collega komen. Niet dus. Toen maar aandacht getrokken van andere serveerster die ons benaderde met de zin: Zeg het eens". Misschien leuke benadering naar kinderen toe maar zeker ongepast naar 60 plussers die haar ouders hadden kunnen zijn. Ook liet men gewoon het vuile serviesgoed op de tafels staan i.p.v. de tafel zo snel mogelijk weer in gereedheid te brengen voor nieuwe mensen. Die zaten dus ook met de rommel can de vorige gasten op hun tafel. Een vraag van 2 dames waar zij mochten gaan zitten werd beantwoord met : maakt mij niet uit!". Wij hadden echt het idee dat dit restaurant iets speciaals wilde uitstralen dat zij voor ons niet echt kunnen waarmaken. Zal waarschijnlijk de bedoeling niet zijn geweest, maar voelden ons beslist niet welkom op dit terras.

Datum van bezoek: juli 2021
19 juni 2021 beoordeeld

Op de terugweg naar huis zijn we hier gestopt voor de lunch en die is prima bevallen, ook de drankjes waren lekker koel.
De bediening was vlot en vriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2021
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht en super vriendelijk personeel. Afstand wat betreft corona werd goed nageleefd. Prijs kwaliteit is ook goed.

Datum van bezoek: september 2020
21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen in het centrum van Enter met een groot terras. Genoeg schaduw plekken op het terras. Vriendelijke en vlotte bediening. We aten ieder een omelet maar ik de speciale met rucola, wat garnering en rauwe ham. Heerlijk. Drie eieren op bruin brood. Zalig.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Brasserie R 1-8-5-4 bekeken, bekeken ook

Enter, Overijssel
Enter, Overijssel

In Brasserie R 1-8-5-4 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.