“Heerlijke lunch!”

Brownies & Downies Veghel
Geclassificeerd als nr. 9 van 35 Restaurants in Veghel
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gelunched.
Ik had de Aspergetosti een mooie creatie en heerlijke combinatie. Ik raad die echt aan als je van asperges houdt.
De aspergesoep vond ik net iets te weinig gebonden. Het 24 uurtje was verder heerlijk ook een aanrader als je niet goed kunt kiezen.

20 februari 2018 beoordeeld

Het concept van B&D is bekend.
De kwaliteit van de lunch is in orde. Verse producten en goed klaar gemaakt. Smakelijke gerechten.

27 november 2017 beoordeeld

Gezellig en lekker eten. Echt een uitstapje dus neem er de tijd voor. Alles is heerlijk en goed georganiseerd

13 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijke broodjes, mooie locatie, leuk concept, goede bediening. Enig klein puntje is dat als je keuze van te voren doorgeeft, je dit doet met het idee dat je sneller klaar bent bijvoorbeeld door je werkpauze, je bent alleen niets sneller door het van te voren op te geven. Maar het is er altijd heerlijk !

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gelunched bij B & D. Personeel zoals altijd vriendelijk en het eten was weer heerlijk. Bij mooi weer lekker terras om buiten te zitten.

Reizigers die Brownies & Downies Veghel bekeken, bekeken ook

Veghel, Noord-Brabant
Veghel, Noord-Brabant

In Brownies & Downies Veghel geweest? Deel je ervaringen!