“Heerlijk 7 gangen diner!”
Beoordeling van Brasserie Tadaa!

Brasserie Tadaa!
Geclassificeerd als nr. 20 van 46 Restaurants in Veghel
Beschrijving: Tadaa! Wij zijn open voor een heerlijke lunch of gewoon een lekker kopje koffie, en natuurlijk voor het avondvullende 7 gangen-keuze menu.
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hebben we met zijn tweeën heerlijk het weekend afgesloten bij brasserie Tadaa. Voor ons was dit de eerste kennismaking met deze nieuwe brasserie in Veghel.
Wij hebben erg genoten van de gastvrijheid, de enthousiaste uitbater, maar bovenal van de heerlijke gerechten.
Er wordt gewerkt met verse ingrediënten, niet te complex maar gewoon erg lekker.
Tadaa heeft een aardige wijnkaart met mooie wijnen passend bij de kaart.
Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In februari begonnen en heeft duidelijk een idee hoe hij het de klanten naar de zin kan maken. Zaterdag geweest voor een hoofdgerecht, vandaag het 7-gangendiner! Beiden prima prijs en heel lekker. En dan was de vis ook nog netjes keurmerk MSC.

Datum van bezoek: augustus 2020
5 juli 2020 beoordeeld

Heerlijk eten en drinken op een gezellige locatie in het centrum van Veghel. Mooi en sfeervol ingericht restaurant, met een uiterst vriendelijke bediening. Voor ons een echte verrassing, wij komen zeker snel weer terug !

Datum van bezoek: juli 2020
7 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De kaart oogt wellicht wat basic maar de gerechten zijn verrassend leuk, creatief en kwalitatief. Attente bediening en prima prijs/kwaliteit. Aanrader !

Datum van bezoek: juni 2020
1 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch enthousiast team van jonge ondernemers die met liefde heerlijke gerechten serveren. Ga zo door!!!!!

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Brasserie Tadaa! bekeken, bekeken ook

In Brasserie Tadaa! geweest? Deel je ervaringen!