“Eerlijk”
Beoordeling van Poort van Loon

Poort van Loon
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Vierlingsbeek
Beschrijving: Het restaurant draait een bourgondische keuken met betaalbare en smakelijke gerechten. Onze kaart wordt regelmatig aangepast. Het restaurant heeft een enorm groot terras. Onze koks zullen dan ook af en toe aan het werk te zien zijn in de buitenkeuken, waar zij op de kamado de lekkerste grillgerechten bereiden. Eten bij de Poort van Loon is een beleving!
27 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We kunnen ons helemaal niet vinden in de vorige beoordelingen. Heel vriendelijk personeel. Eten was een prima prijs/kwaliteit. Je kunt hier gewoon lekker eten!!!

Datum van bezoek: mei 2021

25 juni 2021 beoordeeld

Wil je eens meemaken hoe ongastvrijheid eruit ziet? Ga dan hier naartoe. En als je daar iets van zegt, schakelen ze over naar sarcasme. Onvriendelijk personeel, echt een no go.
Winkel wel prima.

Datum van bezoek: juni 2021
4 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles wat verkeerd kon gaan was en ging ook verkeerd zelfs de kok dook weg achter de schermen:dit hebben we nog nooit meegemaakt

Datum van bezoek: april 2021
14 maart 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Spareribs; pokébowl kip; hangop met rood fruit; besteld en opgehaald. Hartelijke ontvangst; mooie open ruime keuken; alles op tijd klaar; meegenomen en in appartement gegeten; Het was heerlijk!!! Ook ruim ruim voldoende. Hier gaan we nog een keer bestellen! Kwaliteit-prijs ook prima! Complimenten

Datum van bezoek: maart 2021
5 oktober 2020 beoordeeld

Wij waren onderweg van Maastricht naar Amsterdam en zochten een restaurant om te dineren. Omdat we niet zo dol zijn op de wegrestaurants zijn we even van de snelweg afgegaan en kwamen we bij Poort van Loon uit. We hebben heerlijk op het terras gezeten. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk. Veel beter dan een restaurant langs de snelweg en net zo snel

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Poort van Loon bekeken, bekeken ook

Vierlingsbeek, Noord-Brabant

Overloon, Noord-Brabant

In Poort van Loon geweest? Deel je ervaringen!