“Bijzonder gastvrij!”

Jammo Ja
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Beesd
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier voorbij, op zondagmiddag, het restaurant was gesloten. Men was aan het schoonmaken voor de avond.
Wij gingen op het terras zitten, direct kregen we een kussentje. En de vrag: wat wilt u drinken? Het restaurant is nog tot 17 uur gesloten.
Wij maakten onze keuze, koffie en thee en gebak. Voordat wij dat kregen kwamen er nog drie gasten bij.
Een heerlijke koffie en bijzonder smakelijk gebakje!!

Hier kunnen vele horeca bedrijven een voorbeeld aan nemen!!

Een opmerking; een renovatie van de toiletten is zeker geen luxe....

In een later stadium daar gaan dineren staat op ons lijstje!!

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zondag de vakantie periode afgesloten met een heerlijk etentje met ons hele gezin. Wij hebben super genoten van het verassing menu met een heerlijk wijntje erbij.
Het was voor ons de eerste keer in dit restaurant, en zeker niet de laatste keer.

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten. Erg smakelijk verrassingsmenu gegeten. Bediening vriendelijk en voorkomend. Keuze van het menu werd unaniem aan tafel gedeeld. Was erg smakelijk en ruim voldoende. In januari hier ook geweest en merkte wel dat het verrassingsmenu eenzelfde opbouw had van gerechten. Evenwel een aanrader om nog eens terug te komen!

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk echt Italiaans gegeten. Leuk en gemoedelijk restaurant. Hier wordt echt met passie en liefde gekookt.

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen en de restaurant was vol. Maar toch de bedining vond ons een intiem plaatsje vlak bij het raam. Naar een lekker Spritz wij ging praten met de eigenaar, Giovanna, en de jonge bediener, Tancredi. Zij hebben ons de verassings-menu aangeraden en een heerlijke Barolo gegeven. Het eten was een echte feestje. De antipastos waren ouitstekend, de vlees was mals en heerlijk en het tutje lekker vris. Aan het einde we hebben een slokje limoncello met de bediener gehad en we werde gegroet door de chef Salvatore en Giovanna, de eigenaar. Wij zullen zeker terug komen voor het eten en voor de mensen.
Oost west Jammo Ja best.

Reizigers die Jammo Ja bekeken, bekeken ook

Kerkdriel, Gelderland
Geldermalsen, Gelderland

In Jammo Ja geweest? Deel je ervaringen!