“Gezellig met hele gezin”
Beoordeling van Jammo Ja

Jammo Ja
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Beesd
Keukens: Italiaans
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zondag de vakantie periode afgesloten met een heerlijk etentje met ons hele gezin. Wij hebben super genoten van het verassing menu met een heerlijk wijntje erbij.
Het was voor ons de eerste keer in dit restaurant, en zeker niet de laatste keer.

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten. Erg smakelijk verrassingsmenu gegeten. Bediening vriendelijk en voorkomend. Keuze van het menu werd unaniem aan tafel gedeeld. Was erg smakelijk en ruim voldoende. In januari hier ook geweest en merkte wel dat het verrassingsmenu eenzelfde opbouw had van gerechten. Evenwel een aanrader om nog eens terug te komen!

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk echt Italiaans gegeten. Leuk en gemoedelijk restaurant. Hier wordt echt met passie en liefde gekookt.

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen en de restaurant was vol. Maar toch de bedining vond ons een intiem plaatsje vlak bij het raam. Naar een lekker Spritz wij ging praten met de eigenaar, Giovanna, en de jonge bediener, Tancredi. Zij hebben ons de verassings-menu aangeraden en een heerlijke Barolo gegeven. Het eten was een echte feestje. De antipastos waren ouitstekend, de vlees was mals en heerlijk en het tutje lekker vris. Aan het einde we hebben een slokje limoncello met de bediener gehad en we werde gegroet door de chef Salvatore en Giovanna, de eigenaar. Wij zullen zeker terug komen voor het eten en voor de mensen.
Oost west Jammo Ja best.

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatst hier wezen eten met mijn familie, we kwamen van een reis uit ons thuisland italië en we hadden zin om onze vakantie door te trekken toen we terugkwamen door in dit leuke restaurant te eten.
Het eten gekookt door de chef Salvatore Gallo was fantastisch, nooit zo lekker gegeten in Nederland, het was net als in Italië. De bediening was geweldig, wij werden bediend door Giovanna, de eigenaar. Het was interessant om met Tancredi, de manager, want hij had zich helemaal in het restaurant opgewerkt wat heel inspirerend was.
Wat ons heel blij heeft gemaakt, was de limoncello aan het einde.
Tot de volgende keer!
Daje

Reizigers die Jammo Ja bekeken, bekeken ook

Geldermalsen, Gelderland
Kerkdriel, Gelderland

In Jammo Ja geweest? Deel je ervaringen!