“Geweldige ervaring”

Jammo Ja
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Beesd
Keukens: Italiaans
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatst hier wezen eten met mijn familie, we kwamen van een reis uit ons thuisland italië en we hadden zin om onze vakantie door te trekken toen we terugkwamen door in dit leuke restaurant te eten.
Het eten gekookt door de chef Salvatore Gallo was fantastisch, nooit zo lekker gegeten in Nederland, het was net als in Italië. De bediening was geweldig, wij werden bediend door Giovanna, de eigenaar. Het was interessant om met Tancredi, de manager, want hij had zich helemaal in het restaurant opgewerkt wat heel inspirerend was.
Wat ons heel blij heeft gemaakt, was de limoncello aan het einde.
Tot de volgende keer!
Daje

7 augustus 2018 beoordeeld

zondagavond hier weer fantastisch gegeten. Salvatore en zijn vrouw Giovanne zorgen er iedere keer weer voor dat we ons ontzettend thuis voelen. Maar bovenal verrast Salvatore ons iedere keer weer met zijn fantastische kookkunst.
We hadden het driegangen verrassingsmenu, dit is iedere keer anders maar meestentijds starten we met een parade van vers gemaakte antipastogerechten. Altijd vers gemaakt en iedere keer weer een verrassing wat er deze keer uit de keuken wordt getoverd.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer met vrienden hier gegeten. De eerste keer sneeuwde het en de tweede keer vielen de mussen van het dak vanwege de hitte. Dus zaten wij buiten aan de straatkant. In het dorp is er gelukkig niet heel veel verkeer, maar een enkele keer rook je toch een benzineluchtje.
Mijn vrouw eet glutenvrij, maar dat was geen enkel probleem. Het voorgerecht bestond uit verschillende kleine gerechtjes; zeer gevarieerd en heel smaakvol. De pasta was prima klaargemaakt. Al dente, met niet te veel poespas en met eerlijke en heerlijke producten. Een prima witte wijn bij dit warme weer voltooide het geheel. Ik had dorade in zoutkorst als hoofdgerecht en ja, veel lekkerder kun je dorade niet krijgen.
Wij hebben weer genoten, maar het was alleen jammer dat er maar twee in de bediening stonden en het erg druk was. Daardoor hebben wij wel vier uur aan tafel gezeten.

10 juli 2018 beoordeeld

Met vrienden een 4-gangen verrassingsmenu gegeten. Het was echt heel erg goed. Heel gevarieerd en bijzonder lekker. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen samen met de hele familie in dit kleine knusse restaurantje eten ,we verwachten er eerst niet veel van maar na het voorgerecht begonnen we enthousiast te worden! Het eten was erg lekker en de eigenaar/kok was erg gastvriendelijk.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Jammo Ja bekeken, bekeken ook

Ijsselstein, Utrecht Province
Kerkdriel, Gelderland

Geldermalsen, Gelderland

In Jammo Ja geweest? Deel je ervaringen!