“Heerlijk én glutenvrij”

Jammo Ja
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Beesd
Keukens: Italiaans
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer met vrienden hier gegeten. De eerste keer sneeuwde het en de tweede keer vielen de mussen van het dak vanwege de hitte. Dus zaten wij buiten aan de straatkant. In het dorp is er gelukkig niet heel veel verkeer, maar een enkele keer rook je toch een benzineluchtje.
Mijn vrouw eet glutenvrij, maar dat was geen enkel probleem. Het voorgerecht bestond uit verschillende kleine gerechtjes; zeer gevarieerd en heel smaakvol. De pasta was prima klaargemaakt. Al dente, met niet te veel poespas en met eerlijke en heerlijke producten. Een prima witte wijn bij dit warme weer voltooide het geheel. Ik had dorade in zoutkorst als hoofdgerecht en ja, veel lekkerder kun je dorade niet krijgen.
Wij hebben weer genoten, maar het was alleen jammer dat er maar twee in de bediening stonden en het erg druk was. Daardoor hebben wij wel vier uur aan tafel gezeten.

10 juli 2018 beoordeeld

Met vrienden een 4-gangen verrassingsmenu gegeten. Het was echt heel erg goed. Heel gevarieerd en bijzonder lekker. Een echte aanrader!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen samen met de hele familie in dit kleine knusse restaurantje eten ,we verwachten er eerst niet veel van maar na het voorgerecht begonnen we enthousiast te worden! Het eten was erg lekker en de eigenaar/kok was erg gastvriendelijk.

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat geweldig restaurant. Hier de beste pasta gegeten buiten Italië.
Wel de eerste, maar zeker niet de laatste keer gegeten.

28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig en fris restaurant.
Super vriendelijke gastheer en goede kwaliteit eten.
We gaan hier zeker binnenkort nog eens eten!

Reizigers die Jammo Ja bekeken, bekeken ook

Geldermalsen, Gelderland
Kerkdriel, Gelderland

In Jammo Ja geweest? Deel je ervaringen!