“Erg lekker”

Jammo Ja
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Beesd
Keukens: Italiaans
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen samen met de hele familie in dit kleine knusse restaurantje eten ,we verwachten er eerst niet veel van maar na het voorgerecht begonnen we enthousiast te worden! Het eten was erg lekker en de eigenaar/kok was erg gastvriendelijk.

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat geweldig restaurant. Hier de beste pasta gegeten buiten Italië.
Wel de eerste, maar zeker niet de laatste keer gegeten.

28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig en fris restaurant.
Super vriendelijke gastheer en goede kwaliteit eten.
We gaan hier zeker binnenkort nog eens eten!

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet eerder zo lekker gegeten in de Betuwe. Restaurant stond al langer op het verlanglijstje en gisteren was er een mooie gelegenheid om hier op bezoek te gaan. Gastheerschap is een vak. Dat vak wordt hier goed uitgeoefend. We voelden ons meer dan welkom en kregen de aandacht die een gast verwacht. Niet opdringerig maar fijne en oprechte aandacht. Het eten was voor ons overweldigend. Lekker, gevarieerd en bijzonder. We hadden de verrassing menu's genomen. Een aanrader. Een van de gasten had de pasta carbonara genomen, werd mooi opgemaakt geserveerd. Voorgerecht is overweldigend en de toetjes zijn een feestje. Na afloop erg hartelijk afscheid genomen. Eigenlijk geen afscheid, we komen snel weer.

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het mooie dorpje Beesd. Een modern gestyled authentiek Italiaans restaurantje. Mooie kaart met heerlijke mooi geserveerde gerechten. Dit helaas niet voor een Italiaanse maar voor een nederlandse prijs. Zeker de moeite waard.

Reizigers die Jammo Ja bekeken, bekeken ook

Kerkdriel, Gelderland
Geldermalsen, Gelderland

In Jammo Ja geweest? Deel je ervaringen!