“Heerlijk thuiskomen in de Auvergne!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Jardin des Roses

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Marjolijn ...
Niveau 2 bijdrager
8 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
“Heerlijk thuiskomen in de Auvergne!”
Beoordeeld op 2 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

Heerlijke rustige plek met fantastisch uitzicht! Ruim, schoon, modern en ook luxe appartement. En super lieve gastheer- en vrouw! Nu 3x geweest en voelt als thuiskomen!
Omgeving biedt teveel voor 1 reis. Ga zeker nog een keer terug!

toja2015
De Mortel, Nederland
1 beoordeling
“Zeer goed geoutilleerde woning, midden in een droomtuin gelegen”
Beoordeeld op 22 augustus 2015 voor een verblijf in augustus 2015

Wij: Ton, Janny, Milou en Nisan uit de Mortel hebben een week vertoefd bij Jardin des Roses in Tauves.De warme ontvangst met een warme maaltijd, bereid door een gepassioneerde kok, de luxe van de gite, met zelfs een combi wasmachine/droger, de droomtuin, ontworpen door de eigenares en de behulpzaamheid, heeft een grote indruk op ons achter gelaten.
Op de laatste dag van ons verblijf regende het. We kochten nog wat souvenirs in een naburig dorp en wilden voor een lunch terug gaan naar ons huis. In de stromende regen begaven de ruitenwissers het. We belden eerst de A.N.W.B en torn bleek dat we niet meer voor het buitenland verzekerd waren, belden we met de huiseigenaar. Hij kwam naar ons toe en probeerde in de stromende regen onze ruitenwissers te repareren. Toen dat niet lukte loodste hij ons naar de dichtst bijzijnde garage.Chapeau!
Ton heeft de Puy de Dome en de Puy de Sancy beklommen en samen hebben we een aantal Brocantes markten afgestruind, dorpjes bezocht en de stad Clermont Ferrand bezocht. Ook in de directe omgeving zijn leuke wandelingen en uitstapjes te maken.

Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
McVeen
Wieringerwerf, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Jardin des Roses een Oase van rust in Tauves Frankrijk”
Beoordeeld op 10 juli 2015 voor een verblijf in juni 2015

Jardin des Roses in Tauves Frankrijk
Wij, man en vrouw in rolstoel, hebben onze vakantie doorgebracht bij de Familie v. Lammeren in Gite Rose.
De woning is volledig rolstoel vriendelijk. Zij hebben naast deze Gite nog een gite voor valide mensen. Ook buiten zijn alle tuinen zeer goed bereikbaar. Voor een oase van rust en mooie uitzichten en tuinen met zon, schaduw plaatsen en diverse zitjes bent u hier op het juiste adres. Mooie omgeving voor wandelingen en tours. Leuke dorpjes en toeristische bezienswaardigheden.
De eigenaren, familie Corné, ontvangen je hartelijk met een heerlijke maaltijd. Ook tijdens het verblijf kun je bij hen aankloppen en te raden gaan.
De Gittes zelf zijn van alle gemakken voorzien en sfeervol aangekleed. Comfortabele bedden en zits.
Een echte aanrader.

Martin en Tilly v.d. Veen Wieringerwerf Nederland

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De vriendelijkheid , de rust en de ligging. De gehele voorziening
Minpunten: ?????????????
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren