“Chique ”

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Igliano
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is onderdeel van een hotel. Het lijkt erop dat het niet mogelijk is buiten te eten. Redelijk chique. Vriendelijke bediening. Menu dat we hadden was voortreffelijk. Goede wijnkaart. Het kalfsvlees bereid op 2 manieren was overheerlijk. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden dit restaurant ontzettend pretentieus. Er werd enorm gewichtig gedaan over de gerechten en zelfs de
temperatuur van het water, terwijl de smaken eigenlijk hooguit okay zijn. Bediening die heel sjiek probeert te doen, maar vergeet een ontkurkte fles wijn uit te schenken. Het wordt dan al snel een soort misplaatst toneelstukje.

Sommige mensen zullen de inrichting van dit restaurant als strak en modern duiden, maar wij vonden het vooral kaal en ongezellig. Er was niets ‘design’ aan. Die ongezelligheid werd nog eens benadrukt doordat het heel erg rustig was in het restaurant.

Prijzen van a la carte zijn hoog, dagmenu relatief voordelig.

Het was de rit voor ons niet waard.

Datum van bezoek: augustus 2018
6 september 2017 beoordeeld

Op advies van andere kenners van het gebied zijn we voor een lunch met onze dochter van 6 naar dit geweldige restaurant gegaan. In de middle of nowhere ligt dit hotel-restaurant; moderne inrichting (het was er wel erg rustig) en alles met zorg ingericht en afgewerkt. De bediening was zoals het hoort, maar je niet veel ziet... Aardig, beleefd en niets was teveel! Dan het eten zelf... zoveel liefde en zorg proefde je door de geweldige smaken heen, terwijl de opmaak van de borden ook geweldig was. Wat mij betreft een sterrenwaardige maaltijd voor een redelijke prijs!

Datum van bezoek: augustus 2017
7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met 5 personen, was echt heel erg goed. We hadden het ' menu scoperta' , bestond uit amuse, nog een hapje, voorgerecht, primo , secondo , dolce en nog assortiment van macarons , cakejes,etc.
Personeel zeer vriendelijk en attent.
Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juni 2016
31 augustus 2014 beoordeeld

Wij hebben hier met een groep van 6 volwassenen en 9 kinderen een geweldige avond gehad. Prachtige plek en een buitengewoon goede franse keuken. Uitstekende bediening en om de rekening moet je als Nederlander lachen. Het is ook een prachtig hotel, waar wij na deze kennismaking zeker eens willen logeren. Echt een ontdekking om hier geweest te zijn.

Datum van bezoek: augustus 2014
    • Sfeer

Reizigers die Le Piemontesine bekeken, bekeken ook

Murazzano, Province of Cuneo
Monesiglio, Province of Cuneo

Paroldo, Province of Cuneo
Fossano, Province of Cuneo

In Le Piemontesine geweest? Deel je ervaringen!