Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
20 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Leuk voor de kinderen, accommodatie kan beter”
Beoordeeld op 20 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Gelokt door de tienerweken (wat een briljant idee is!!) verbleven we twee weken op I Muri. De ontvangst door Irma was prima, al ontbrak een kennismaking met de andere gasten. Voor de kinderen was het er zeker goed, met allemaal leeftijdsgenoten. We misten wel spelmogelijkheden (dartbord o.i.d.) voor de oudere tieners, maar gelukkig hadden een aantal mensen spellen mee. We vonden dat het terrein rommelig was, een hoop achterstallig onderhoud of zaken die 'onaf' waren. We hadden huisje Ines, netjes maar eenvoudig ingericht, geen koffieapparaat (koffie service van 9.00-10.00 voor € 1,50 per kop koffie was ons te prijzig), karig servies, houtworm, geen douchegordijn (dus dagelijks een waterballet). De prijs-kwaliteit (€ 1200 p.w.) vonden we hierdoor niet echt in verhouding. Maar het moet gezegd: Tienerweken zijn een topper! En inderdaad met de andere gasten (allemaal ouders van tieners) was het reuzegezellig! En de omgeving is prachtig!
Gereisd in juli, 2018

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren