“Altijd welkom”
Beoordeling van Jansen & Jansen

Jansen & Jansen
Geclassificeerd als nr. 3 van 26 Restaurants in Schijndel
7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Joep is een topper! Altijd fijne bediening en een vrolijke lach. Kan me hier echt thuis voelen. Mijn vaste honk in Schijndel.

Datum van bezoek: augustus 2021

16 juli 2021 beoordeeld

Een van de beste restaurants in de regio. Wij bezochten Jansen en Jansen op een doordeweekse avond en hebben er weer uitstekend gegeten. Er is een uitgebreide
kaart die voor elk wat wils biedt. In deze keuken wordt alles met liefde bereid en dat proef je! De koks van dit restaurant weten zichzelf elke keer weer te overtreffen is onze ervaring. De sfeer is gezellig en ongedwongen.
Wat de bediening betreft; deze is vriendelijk en van goede wil, maar de meesten ervan moeten nog wat ervaring op doen.

Datum van bezoek: juli 2021
20 mei 2021 beoordeeld

Proeverij Jansen & Jansen en Sissende Gamba's (4x)uit de pan voldeden niet aan de verwachting wat je voor de prijs mag verwachten, oftewel weinig voor veel geld. Daarnaast de Pasta Fruit d Mer zwom in de saus en een overdaad aan groene bonen,

Datum van bezoek: mei 2021
6 februari 2021 beoordeeld

Wij hebben vandaag 6 februari 2021 afgehaald met ons gezin,
Kip sate-jansen jansen burger- ossenhaas puntjes en salade vd pastoor.
Het was erg goed, super gegeten!!!
Friet zat er niet genoeg bij maar ook dat was binnen 5 minuten bezorgd aanrader dus.
Tevens is er genoeg te kiezen op de uitgebreide kaart.

Datum van bezoek: februari 2021
4 oktober 2020 beoordeeld

Eten prima. Ambiance minder. Wij kwamen om 17.00 uur voor de 1e shift ivm corona. Begrijpelijk. Er was nog niet gedekt. Om 17.30! kwamen ze opn emen voor het drinken. Sommigen van de bediening hing over de tafel heen om iets aan te geven voor de andere kant van de tafel. Precies om 19.30 klaar. Portemonne lag al op tafel maar er werd ons ( on) vriendelijk doch dringend verzocht om af te gaan rekenen, we hadden net de laatste hap door onze keel. Uiteindelijk konden we niet met creditcard betalen wat nergens aangegeven stond.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Jansen & Jansen bekeken, bekeken ook

Schijndel, Noord-Brabant

In Jansen & Jansen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.