“Gezellig ijsje eten”
Beoordeling van Clevers

Clevers
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Grubbenvorst
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tip ook Clevers bezocht. Wat een drukte op een zondagavond. Bijna het hele terras bezet. Vlotte bediening met aardige meisjes. Snel onze bestelling. Is dan echt dit ijs zo goed? Inderdaad, 4 verschillende ijscoupe's en ze smaakten allemaal erg lekker. Het ijs is minder zoet en heeft de echte smaak van fruit, noten etc. Dus een aanrader.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets te wensen over
De keuze is reuze
Lekker ijs, heerlijke coupes, wafels, poffertjes en nog veel meer

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na heerlijk geluncht te hebben zijn we van Sevenum naar Grubbenvorst gefietst en daar bij Clevers ijs gaan eten daar hebben ze denken wij het lekkerste ijs wat er is. Het maakte onze dag fietsen weer tot een feest. Dubbel genieten.

27 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk ijs, geweldige ijscoupes mooie interieur en leuk terras. Meer hoef ik niet te zeggen het is gewoon genieten! Jammer alleen dat zoveel mensen dat denken ;)

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het bedrijf ligt centraal in het dorp en beschikt over een mooie wintertuin en een ruim terras. Je kunt kiezen uit tientallen soorten ijs. De coupes zijn prachtig opgemaakt en de smaak is uitstekend. Clevers behoort al jaren tot de absolute top van ijsbereiders in Nederland. Prijs kwaliteit verhouding is absoluut goed. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!!!

Reizigers die Clevers bekeken, bekeken ook

In Clevers geweest? Deel je ervaringen!