“Klein, maar fijn. Behulpzaam personeel”
Beoordeling van Eetcafé 't Raodhoes

Eetcafé 't Raodhoes
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Neer
Keukens: Hedendaags
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen met de lunch. Er waren niet veel mensen, maar werden direct naar een plekje geholpen. Er was geen verschoonruimte voor onze dochter, maar mochten wel van een ruimte gebruik maken waar geen andere mensen waren.
Het eten was heerlijk, ik had de burger met frieten, goede friet met schil en burger erg lekker met zoetzuur erop. het personeel was wel met de administratie bezig. Gek om dat zo te zien overdag. En dat ze daar een hele tafel mee in gebruik hadden.

Mathijs J, Eigenaar van Eetcafé 't Raodhoes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Hee Annelies,

Bedankt voor uw reactie!
Fijn dat de lunch voor u gesmaakt had! Normaliter wordt de administratie op een andere locatie gemaakt.
Echter maken we een keer per jaar een zomerplanning voor al ons personeel zodat we iedereen van dienst kunnen zijn deze zomer.
Dit is helaas niet handig om op een externe locatie te maken ivm het overleg van ons personeel.
We hopen dat het u niet al te veel gestoord heeft.
Bedankt voor uw reactie
met vriendelijke groeten,
Mathijs Joosten

13 mei 2018 beoordeeld

Het oude gemeentehuis, naast de monumentale kerk, is een bezoek waard. Zeker in het najaar als er wild op de kaats staan, of als het mooi weer is vanwege het heerlijke terras.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie locatie in hartje Neer naast de kerk in een prachtig pand uit 1818. Het ligt aan fietsroute door het Leudal. Bediening was erg vriendelijk. Duurde wel lang voordat het eten geserveerd werd (1 uur). Genoten van het heerlijke eten met verse groenten. Tevens de kindergerechten. Enige nadeel was de erg kleine toilet, wast je de kinderen niet kon verschonen.

Mathijs J, Eigenaar van Eetcafé 't Raodhoes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

beste Marinke,

Bedankt voor je berichtje!
Fijn dat alles na wens is geweest! onze excuses als jullie dit als vervelend hebben ervaren!
helaas kunnen we de toiletten niet groter maken. Deze zijn vorig jaar vernieuwd het blijf een monumentaal pand.
bedankt voor jullie bezoek en graag tot een volgende keer!
vriendelijke groeten.
Mathijs Joosten

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom lekker gegeten! We komen snel weer terug! Vriendelijke bediening en mooie producten prijs kwaliteit is top!

3 maart 2018 beoordeeld

Weer lekker gegeten. De etagére met bruschetta en carpaccio was een tip die we met plezier hebben opgevolgd en deze gerechtjes waren zalig. Hoofdgerechten ook lekker en toetjes waren een genot om naar te kijken én om op te eten. Alles ziet er mooi uit en smaakt lekker. Zorg en aandacht zie je in het gebodene. Jammie

Reizigers die Eetcafé 't Raodhoes bekeken, bekeken ook

Heythuysen, Limburg

In Eetcafé 't Raodhoes geweest? Deel je ervaringen!