“Het was weer heerlijk!”

Eetcafé 't Raodhoes
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Neer
Keukens: Hedendaags
3 maart 2018 beoordeeld

Weer lekker gegeten. De etagére met bruschetta en carpaccio was een tip die we met plezier hebben opgevolgd en deze gerechtjes waren zalig. Hoofdgerechten ook lekker en toetjes waren een genot om naar te kijken én om op te eten. Alles ziet er mooi uit en smaakt lekker. Zorg en aandacht zie je in het gebodene. Jammie

Datum van bezoek: maart 2018

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening, in 1 woord geweldig, aanrader!! Deze week 2x wezen eten omdat het zo lekker was.

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ligging en mooi pand. Restaurant is mooi ingericht. Wij hebben er bijzonder lekker gegeten (T-bone). Vriendelijk en zorgzaam personeel.

10 september 2017 beoordeeld

Lekker, mooie porties,aandacht en liefde voor elke gang, goed klaargemaakt, smakelijk, wil zeker terug.

2 juli 2017 beoordeeld

Alles was prima, het eten, de bediening alles was top! Aan de dieet wensen was gedacht zo als we het door gegeven hadden prima! Wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Eetcafé 't Raodhoes bekeken, bekeken ook

In Eetcafé 't Raodhoes geweest? Deel je ervaringen!