“Super!!!”

Eetcafé 't Raodhoes
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Neer
Keukens: Hedendaags
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening, in 1 woord geweldig, aanrader!! Deze week 2x wezen eten omdat het zo lekker was.

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ligging en mooi pand. Restaurant is mooi ingericht. Wij hebben er bijzonder lekker gegeten (T-bone). Vriendelijk en zorgzaam personeel.

10 september 2017 beoordeeld

Lekker, mooie porties,aandacht en liefde voor elke gang, goed klaargemaakt, smakelijk, wil zeker terug.

2 juli 2017 beoordeeld

Alles was prima, het eten, de bediening alles was top! Aan de dieet wensen was gedacht zo als we het door gegeven hadden prima! Wij komen hier zeker terug.

29 juni 2017 beoordeeld

Ik wilde mijn verjaardag op een bijzondere manier vieren, en dat is gelukt! Afgelopen zaterdag heb ik met een groep van acht meiden mogen genieten van een heerlijk diner, dat speciaal voor ons was samengesteld. De bediening was uitstekend, en wij zullen zeker vaker een bezoek brengen aan dit restaurant. Bedankt!

Reizigers die Eetcafé 't Raodhoes bekeken, bekeken ook

In Eetcafé 't Raodhoes geweest? Deel je ervaringen!