“Wat een ontdekking!”
Beoordeling van De Musette

De Musette
Geclassificeerd als nr. 9 van 11 Restaurants in Dranouter
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke en attente bediening en lekkere, eerlijke gerechten in een schitterend decor! Proficiat, Tristan en Freya!

Datum van bezoek: september 2019

5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen werden we hartelijke ontvangen door de charmante gastvrouw , op het gezellige terras achter het restaurant konden we genieten van een lekkere apero en nadien van een aangenaam stukje vlees (entrecote op Italiaanse wijze ) alles dik in orde . Bediening top en zeer correcte prijs . Een adres om zeker eens terug te keren !

Datum van bezoek: juli 2019
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier altijd vriendelijke ontvangst door de jonge uitbaters in een speciaal interieur. Gekozen voor de weeksuggestie die top was.

Datum van bezoek: mei 2019
21 mei 2019 beoordeeld

De vol au vent is een aanrader.Zeer grote portie voor de grote honger. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst.
Huisbereide picon toppie!
Zeker voor herhaling vatbaar, we komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die De Musette bekeken, bekeken ook

Dranouter, Heuvelland

Heuvelland, West-Vlaanderen

Heuvelland, West-Vlaanderen

In De Musette geweest? Deel je ervaringen!