“Blijf er weg !”

Nenuphar
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Afsnee
Keukens: Belgisch
1 juni 2018 beoordeeld

Gisteren met een groep van 12 mensen uitgekeken naar een aangenaam diner langs de boorden van de Leie. Wat een aangename afsluiter diende te worden van een teambuilding dag eindigde in mineur. Bij reservatie van de tafel 1 week vooraf werd gevraagd - gezien de grootte van de groep - om max 5 gerechten á la carte te kiezen, begrijpelijk. We hebben ons hieraan gehouden. 2 personen kregen pas hun gerecht (mosseltjes en asperges á la Flamande) pas wanneer alle andere tafelgenoten hun gerecht al hadden beëindigd. De 2 gevraagde flessen wijn kwamen pas nadat de meeste tafelgenoten hun gerecht verorberd hadden. Het terrass zat allerminst vol - het resto binnen was leeg dus aan een overrompeling zal het niet gelegen hebben. Een dienblad met mayonnaise kwam ei zo na op het hoofd en kledij van een collega terecht. Prijs versus kwantiteit op het bord helemaal niet in verhouding ! Smaak correct maar zonder meer. Bij afrekening kwam de totale ramp: men had zo maar eventjes 388 EUR teveel aangerekend !! Een nieuwe en correcte rekening kon niet gemaakt worden, het teveel werd in cash terugbetaald. Toen we wezen op de povere bediening tijdens de avond, de fout in afrekening en voorstelden om het misnoegen aan tafel te verzachten met een drankje aangeboden door de zaak werden we wandelen gestuurd: dit kunnen we niet doen, meneer
Wat een rip-off !! Jammer dat deze unieke locatie niet professioneler en klantvriendelijker wordt gerund. Er betere locaties langs de oevers van de Leie.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondag met de bootjes gestopt om een pauze te nemen ,was een lentefeestje en allemaal met ons 20 personen een super lekker ijsje gaan eten was Top bedankt voor de ontvangst gr booot

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terwijl er zeker nog 10 tafels vrij waren toch geweigerd wegens “te druk “. Als er 1 min na ons 2 oudere mensen toekomen is het echter geen enkel probleem om deze toch een tafel te geven. Selectieve bediening ?

12 mei 2018 beoordeeld

Tijdens fietstocht zagen we bordje tea-room aan de Nenuphar. Zeer mooie omgeving, prachtig kader. We moesten ons aanmelden binnen. Kelner was zeer kortaf, ook bij andere klanten hoorden we en we mochten dus enkel vooraan zitten. Niet aan de waterkant Enfin, misschien ok voor lunch of diner maar vanwege de zeer onvriendelijke ontvangst gaan we er niet. Als fietser ben je er zeker niet welkom m.i.. Beter geen tea-room vermelden.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze rondrit kwamen we toe aan de Nenuphar. Zagen een bord tearoom van 14-18h. Wij dus binnen, Ah neen meneer dit is enkel aan de inkom (op de harde stoelen en wankele tafeltjes) en niet aan het water... Ik begrijp dat zo’n prachtkader niet kan gebruikt worden als tearoom maar dan moet het ook niet vermeld staan...of het moet duidelijker zijn..

Tine Deberdt

Reizigers die Nenuphar bekeken, bekeken ook

Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen

Sint-Denijs-Westrem, Oost-Vlaanderen

In Nenuphar geweest? Deel je ervaringen!