“Mooie lokatie”

Jochumhof
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 dingen om te doen in Steyl
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

Genieten van een mooi uitzicht over de maas bij goed weer, met een heerlijk stuk vlaai met koffie of drankje erbij. Ook de tuin is zeker de moeite waard om een te bekijken.

18 april 2018 beoordeeld

Super bediening gastvrij ,maar vooral ook klantgericht denken,
Mooie lokatie binnen en buiten en de prijzen zijn ook goed
Je kunt er natuurlijk ook onder normale omstandigheden je vertier zoek

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een periode van meer dan 30 jaar weer eens terug in mijn geboorteplaats. Down to memory lane. Jochumhof is een rustpunt, mooi aangelegd.

27 juni 2017 beoordeeld

Na een lange wandeling aangekomen in de Botanische tuin Jochumhof. Ik kom vaak in diverse tuinen en deze was toch wel erg mooi. Niet te groot, wel goed kunnen vertoeven en slenteren over de vele paadjes. Veel informatiebordjes bij de planten, pluspunt!

Horeca heeft beduidend een 'upgrade' nodig. Lunchkaart dermate matig, dat zelfs de eigenaar ons door heeft verwezen het Vaerhoes, om toch beter te eten. Gelijk gedaan. Tegelijkertijd was er wel een buffet gaande van een delegatie, die de meest uiteenlopende gerechten konden pakken. Een gemiste kans, de 'losse toeristen' zouden een maaltje prima kunnen waarderen, wanneer er meer wordt aangeboden na nu het geval was. Wel was de eigenaar zeer vriendelijk en eerlijk en we hebben genoten van de tuinen.

De tuin is geschikt voor stellen, ouderen. Helaas niet voor rolstoelers of mensen minder goed ter been en voor kinderen snel saai. Bij iets meer 'themagericht, kindergerichte/interactieve' aanpak, zou voor kinderen en jonge gezinnen dit al snel ook een leuk uitje kunnen zijn. Het potentieel is aanwezig.

Bekijk meer beoordelingen
6 mei 2017 beoordeeld

Hele uitgebreide verzameling bloemen en planten uit een groot deel van de wereld allemaal in de open lucht. Leuk om te zien wat er allemaal bloeit begroeit in Nederland.

Reizigers die Jochumhof bekeken, bekeken ook

In Jochumhof geweest? Deel je ervaringen!