“Amazing!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Vrij uitzicht over de zoutpannen en de zee, met prive jacuzzi
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vrij uitzicht over de zoutpannen en de zee, met prive jacuzzi
Kitchen 1 bedroom bungalow
Bathroom 1 bedroom bungalow..
Porch 1 bedroom bungalow
woonkamer 2-slaapkamerbungalow
Welkom
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

3 beoordelingen
“Amazing!”
Beoordeeld op 21 oktober 2020 voor een verblijf in september 2020
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wat hebben we hier een fantastische 4 weken gehad! Onze mooiste Curaçao reis ooit!
Een huisje van alle gemakken voorzien: lekker bed,fijne douche,keuken met alles erop en eraan en een welkomspakketje met o.a. koffie,bier en broodjes.Een porch waar het heerlijk zitten is en je geniet van een prachtig rustgevend uitzicht.
De privé jacuzzi is heerlijk.
Verder is er sinds kort een gezamenlijk zwembad gerealiseerd:helemaal top!
Het wemelt er van de Trupials,suikerdiefjes etc.
De auto staat voor de deur en het bungalowpark ligt zeer gunstig vwb de stranden, supermarkten enz.
Als je van rust,ruimte en natuurschoon houdt is dit een absolute aanrader!
Dirk&Gerlinde:nogmaals bedankt voor de heerlijke tijd:)

Datum van verblijf: september 2020
Departure ...
“Geweldig!”
Beoordeeld op 11 juni 2019 voor een verblijf in mei 2019

Donderdag 6 juni zijn mijn man en ik teruggekomen van 2 weken Amazing View Bungalows.
Wat hebben we een geweldige vakantie gehad!
Alles was tot in de puntjes geregeld. De eerste boodschappen lagen in de koelkast en de auto stond al klaar.
We hadden een kleiner type auto gereserveerd voor 2 weken maar omdat onze dochter de eerste week ook meekwam, had Gerlinde voor die week een groter type klaar gezet met 5 deuren, zodat mijn dochter wat makkelijker in en uit kon stappen...zo attent!
En wat een uitzicht...echt niet normaal!
De huisjes zijn van alle gemakken voorzien en de locatie is perfect....in het midden van het eiland...overal lekker dichtbij.
Dirk en Gerlinde tot volgend jaar! Als jullie ons volgend jaar weer willen hebben tenminste!

Datum van verblijf: mei 2019
Je leeftijdgroep 50-64
Antwoord van management
13 jun 2019
Dank je wel Margreet voor deze mooie woorden. En natuurlijk zijn jullie volgend jaar weer welkom bij ons.
Tom25439
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Paradijs”
Beoordeeld op 5 januari 2019 voor een verblijf in december 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Perfecte plek, we hebben genoten van onze 2 weken bij Amazing View Bungalows. Het uitzicht is inderdaad heel mooi. Er ontbreekt niets in de bungalow, heerlijk bed, relaxstoelen binnen en buiten en zelfs eigen ligbedden en jacuzzi. Voor 's morgens was er een oven om broodjes op te warmen en 's avonds was het BBQ tijd. We hadden hier meer privacy dan in de villa die we vorig jaar huurden in een dichtbij gelegen villapark. Ook de eerste keer dat we zoveel troupials en kolibries gezien hebben. Volgend jaar komen we weer.

Datum van verblijf: december 2018
sabrinavi ...
Antwerpen, België
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“In één woord : Geweldig”
Beoordeeld op 3 januari 2018 voor een verblijf in december 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Het vakantie gevoel bij Amazing-View-Bungalows begint vanaf het moment dat je boekt. De gastvrouw en gastheer zijn beide heel vriendelijk, ook tijdens het contact via email.
Maar natuurlijk het echte vakantie gevoel begint op het moment dat je buiten komt in de luchthaven en de warme lucht voelt. Het ophalen is heel gemakkelijk en in nog geen 15 minutjes kom je aan op het prachtig terrein. Wij zaten in de “paarse bungalow” zo als Gerlinde en Dirk onze bungalow noemden.
Het huisje was heel netjes en gezellig ingericht. In de bungalow was alles aanwezig wat we nodig hadden. Het bed voelde net als thuis, en we sliepen letterlijk in een paradijsje. En gelukkig werkte de wifi ook goed, zodat we het thuisfront op de hoogte konden houden.
En tijdens de skype konden we onze familie heel jaloers maken met het uitzicht, want dat was letterlijk adembenemend. Je wordt wakker gemaakt door de fluitende vogels. Onze eerste kolibri vonden we heel speciaal, snel bleek dat er echt veel kolibri's zitten.
Ook een heel positief ding was dat we de auto vlak naast het huisje konden zeten, wat heel praktish was.
Ik sluit dit af met een bedankje richting de gastvrouw en gastheer voor het goede ontvangst en de mogelijkheid voor de geweldige vakantie.
Tot ziens.

Datum van verblijf: december 2017
Antwoord van management
5 jan 2018
Dank je wel Sabrina voor deze super mooie woorden. Ik vind het fijn om te zien dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie. Als jullie nog eens een vakantie plannen in deze richting, zijn jullie weer van harte welkom. Groetjes, Gerlinde
Harriët R
Andelst, Gelderland, Netherlands
Niveau 2 bijdrager
9 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Voor de 3e keer Amazing View Bungalows”
Beoordeeld op 9 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

We hebben weer 2 weken genoten van Amazing View Bungalows van de gastvrije eigenaars Dirk & Gerlinde. Vanaf het vliegveld door hun opgehaald en naar de bungalow gebracht. Het was de eerste 4 dagen erg warm en er stond geen zuchtje wind. Orkanen halen op dat moment alle wind weg. Na 4 dagen begon het gelukkig weer een beetje te waaien waardoor het voor ons wat aangenamer werd.
Heerlijke bungalow met auto en jacuzzi waarin we na het strand Karakter bij Coral Estate gebruik van maakte. Wij kunnen ons niets anders meer wensen. Wij vinden hier de rust en de privacy die wij nodig hebben. Ook is het fijn te weten dat er wanneer er iets is je altijd naar boven kunt lopen en bij het aan kunt kloppen.
Dank jullie wel Dirk & Gerlinde voor wederom een fantastische vakantie.
Groetjes en als het enigszins kan tot volgend jaar!

Datum van verblijf: september 2017
Scenic696 ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Fijn huisje op rustige plek”
Beoordeeld op 26 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Voor mensen die van snorkelen houden en graag de natuur in gaan is dit een ideale plek: je bent zo bij alle mooie strandjes in het noordelijk deel van Curaçao en bij het Christoffelpark, maar je zit ook op slechts 15 minuten van een zeer uitgebreide supermarkt. De eigenaren geven allerlei handige tips en zijn zeer behulpzaam. Het huisje heeft zelfs een wasmachine. De auto die wij van hen hadden gehuurd was geweldig. Wij zouden zo weer naar dit huisje gaan.

Datum van verblijf: juli 2017
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Het echte Curacao!”
Beoordeeld op 25 april 2017 voor een verblijf in februari 2017

Gerlinde en Dirk,
De maand is omgevlogen. Wat een heerlijke plek hebben jullie hier van gemaakt voor mens..... en dier. Ook de vogels en de leguanen voelen zich hier zichtbaar thuis. Dank voor jullie ontvangst en gastvrijheid; we hebben ervan genoten! Jullie gaan ons zeker weer zien.
Groet,
Hans en Ellen

Datum van verblijf: februari 2017
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.