“In één woord : Geweldig”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Vrij uitzicht over de zoutpannen en de zee
Keuken in een 1-slaapkamerbungalow met grote koelkast,magnetron, over, toaster, koffiezet, koelbox Douche met warm water, voldoende handdoeken, strandlakens,...
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vrij uitzicht over de zoutpannen en de zee
Douche met warm water, voldoende handdoeken, strandlakens,...
onze huurauto's
Volledig vrijstaande bungalows met veel privacy, parkeerplaats naast de deur
nog een uitzicht

Recente in het Nederlands
sabrinavi ...
Antwerpen, België
1 beoordeling
“In één woord : Geweldig”
Beoordeeld op 3 januari 2018 voor een verblijf in December, 2017

Het vakantie gevoel bij Amazing-View-Bungalows begint vanaf het moment dat je boekt. De gastvrouw en gastheer zijn beide heel vriendelijk, ook tijdens het contact via email.
Maar natuurlijk het echte vakantie gevoel begint op het moment dat je buiten komt in de luchthaven en de warme lucht voelt. Het ophalen is heel gemakkelijk en in nog geen 15 minutjes kom je aan op het prachtig terrein. Wij zaten in de “paarse bungalow” zo als Gerlinde en Dirk onze bungalow noemden.
Het huisje was heel netjes en gezellig ingericht. In de bungalow was alles aanwezig wat we nodig hadden. Het bed voelde net als thuis, en we sliepen letterlijk in een paradijsje. En gelukkig werkte de wifi ook goed, zodat we het thuisfront op de hoogte konden houden.
En tijdens de skype konden we onze familie heel jaloers maken met het uitzicht, want dat was letterlijk adembenemend. Je wordt wakker gemaakt door de fluitende vogels. Onze eerste kolibri vonden we heel speciaal, snel bleek dat er echt veel kolibri's zitten.
Ook een heel positief ding was dat we de auto vlak naast het huisje konden zeten, wat heel praktish was.
Ik sluit dit af met een bedankje richting de gastvrouw en gastheer voor het goede ontvangst en de mogelijkheid voor de geweldige vakantie.
Tot ziens.

Antwoord van management
5 jan 2018
Dank je wel Sabrina voor deze super mooie woorden. Ik vind het fijn om te zien dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie. Als jullie nog eens een vakantie plannen in deze richting, zijn jullie weer van harte welkom. Groetjes, Gerlinde
Harriët R
Andelst, Gelderland, Netherlands
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Voor de 3e keer Amazing View Bungalows”
Beoordeeld op 9 oktober 2017 voor een verblijf in September, 2017

We hebben weer 2 weken genoten van Amazing View Bungalows van de gastvrije eigenaars Dirk & Gerlinde. Vanaf het vliegveld door hun opgehaald en naar de bungalow gebracht. Het was de eerste 4 dagen erg warm en er stond geen zuchtje wind. Orkanen halen op dat moment alle wind weg. Na 4 dagen begon het gelukkig weer een beetje te waaien waardoor het voor ons wat aangenamer werd.
Heerlijke bungalow met auto en jacuzzi waarin we na het strand Karakter bij Coral Estate gebruik van maakte. Wij kunnen ons niets anders meer wensen. Wij vinden hier de rust en de privacy die wij nodig hebben. Ook is het fijn te weten dat er wanneer er iets is je altijd naar boven kunt lopen en bij het aan kunt kloppen.
Dank jullie wel Dirk & Gerlinde voor wederom een fantastische vakantie.
Groetjes en als het enigszins kan tot volgend jaar!

Een TripAdvisor-lid
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fijn huisje op rustige plek”
Beoordeeld op 26 juli 2017 voor een verblijf in Juli, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Voor mensen die van snorkelen houden en graag de natuur in gaan is dit een ideale plek: je bent zo bij alle mooie strandjes in het noordelijk deel van Curaçao en bij het Christoffelpark, maar je zit ook op slechts 15 minuten van een zeer uitgebreide supermarkt. De eigenaren geven allerlei handige tips en zijn zeer behulpzaam. Het huisje heeft zelfs een wasmachine. De auto die wij van hen hadden gehuurd was geweldig. Wij zouden zo weer naar dit huisje gaan.

Hans R
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Het echte Curacao!”
Beoordeeld op 25 april 2017 voor een verblijf in Februari, 2017

Gerlinde en Dirk,
De maand is omgevlogen. Wat een heerlijke plek hebben jullie hier van gemaakt voor mens..... en dier. Ook de vogels en de leguanen voelen zich hier zichtbaar thuis. Dank voor jullie ontvangst en gastvrijheid; we hebben ervan genoten! Jullie gaan ons zeker weer zien.
Groet,
Hans en Ellen

Karin v
Niveau 1 bijdrager
2 beoordelingen
“Geweldig!”
Beoordeeld op 31 januari 2017 voor een verblijf in December, 2016

Dit huisje voldeed aan al onze verwachtingen.Super mooi uitzicht.Dirk en Gerlinde zijn gastvrije mensen.Bij aankomst was er al iets te eten en drinken in de koelkast.Dichtbij de mooi strandjes en willemstad op een afstand van 20min met de auto.Het fijne is dat je bij je huisje een jeep kunt huren.Toen Dirk terug kwam van het vissen kwam hij verse tonijn brengen,super lekker.Als we ooit terug gaan huren we zeker weer een huisje bij Dirk!

Je leeftijdgroep 35-49
Antwoord van management
2 feb 2017
Karin en Frank, dank je wel voor deze mooie woorden. We vinden het fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en we heten jullie heel graag opnieuw van harte welkom bij ons.
Rita B
Scheemda, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prima huisje met fijne eigenaren”
Beoordeeld op 23 november 2016 voor een verblijf in November, 2016

Fijn huisje met enthousiaste eigenaren. Je wordt van en naar het vliegveld gehaald en gebracht. Ligging is geweldig. Rustig gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht. Het huisje is van alle gemakken voorzien, zelfs met een wasmachine. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook is het fijn dat er een auto bij hoort. Bij gebrek aan een zwembad heeft ieder huisje een prive jacuzzi. Volop in de natuur, dus veel mooie vogels gezien.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De rust rondom het huisje
Minpunten: Alleen airco in de slaapkamer en niet in de rest van het huisje
Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 50-64
Aanbevolen voor:
Oudere reizigers
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Harriët R
Andelst, Gelderland, Netherlands
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Wederom een super verblijf bij Amazing View Bungalows !!!”
Beoordeeld op 18 oktober 2016 voor een verblijf in September, 2016

Dit was de 2e keer dat wij bij Amazing View Bungalows hadden geboekt.
Na aankomst op de luchthaven werden we door Dirk (eigenaar) ontvangen en naar de bungalow gebracht. Alles stond, net zoals vorig jaar, weer gereed zoals een hapje en een drankje na aankomst. Voor ons was het weer thuiskomen! Ook stond de auto naast de bungalow. Na wat boodschappen te hebben gehaald hebben we daarna heerlijk genoten van de jacuzzi!
Wat wil een mens nog meer: prachtig uitzicht, heerlijke jacuzzi en genieten van 14 dagen bij Amazing View Bungalows en het strand van Karakter. Dit is een toplocatie en fijne eigenaars die er alles aan doen om de vakantie te laten slagen.

Dank jullie wel Dirk en Gerlinde

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Reisgroep: Partner
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren