“Voor de 3e keer Amazing View Bungalows”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Vrij uitzicht over de zoutpannen en de zee
Keuken in een 1-slaapkamerbungalow met grote koelkast,magnetron, over, toaster, koffiezet, koelbox Douche met warm water, voldoende handdoeken, strandlakens,...
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vrij uitzicht over de zoutpannen en de zee
Douche met warm water, voldoende handdoeken, strandlakens,...
onze huurauto's
Volledig vrijstaande bungalows met veel privacy, parkeerplaats naast de deur
nog een uitzicht
woonkamer 2-slaapkamerbungalow
flamingo's in de tuin
little big game fishing
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Andelst, Gelderland, Netherlands
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Voor de 3e keer Amazing View Bungalows”
Beoordeeld op 9 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

We hebben weer 2 weken genoten van Amazing View Bungalows van de gastvrije eigenaars Dirk & Gerlinde. Vanaf het vliegveld door hun opgehaald en naar de bungalow gebracht. Het was de eerste 4 dagen erg warm en er stond geen zuchtje wind. Orkanen halen op dat moment alle wind weg. Na 4 dagen begon het gelukkig weer een beetje te waaien waardoor het voor ons wat aangenamer werd.
Heerlijke bungalow met auto en jacuzzi waarin we na het strand Karakter bij Coral Estate gebruik van maakte. Wij kunnen ons niets anders meer wensen. Wij vinden hier de rust en de privacy die wij nodig hebben. Ook is het fijn te weten dat er wanneer er iets is je altijd naar boven kunt lopen en bij het aan kunt kloppen.
Dank jullie wel Dirk & Gerlinde voor wederom een fantastische vakantie.
Groetjes en als het enigszins kan tot volgend jaar!

Scenic696 ...
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fijn huisje op rustige plek”
Beoordeeld op 26 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Voor mensen die van snorkelen houden en graag de natuur in gaan is dit een ideale plek: je bent zo bij alle mooie strandjes in het noordelijk deel van Curaçao en bij het Christoffelpark, maar je zit ook op slechts 15 minuten van een zeer uitgebreide supermarkt. De eigenaren geven allerlei handige tips en zijn zeer behulpzaam. Het huisje heeft zelfs een wasmachine. De auto die wij van hen hadden gehuurd was geweldig. Wij zouden zo weer naar dit huisje gaan.

Hans R
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Het echte Curacao!”
Beoordeeld op 25 april 2017 voor een verblijf in februari 2017

Gerlinde en Dirk,
De maand is omgevlogen. Wat een heerlijke plek hebben jullie hier van gemaakt voor mens..... en dier. Ook de vogels en de leguanen voelen zich hier zichtbaar thuis. Dank voor jullie ontvangst en gastvrijheid; we hebben ervan genoten! Jullie gaan ons zeker weer zien.
Groet,
Hans en Ellen

Karinv143 ...
Niveau 1 bijdrager
2 beoordelingen
“Geweldig!”
Beoordeeld op 31 januari 2017 voor een verblijf in december 2016

Dit huisje voldeed aan al onze verwachtingen.Super mooi uitzicht.Dirk en Gerlinde zijn gastvrije mensen.Bij aankomst was er al iets te eten en drinken in de koelkast.Dichtbij de mooi strandjes en willemstad op een afstand van 20min met de auto.Het fijne is dat je bij je huisje een jeep kunt huren.Toen Dirk terug kwam van het vissen kwam hij verse tonijn brengen,super lekker.Als we ooit terug gaan huren we zeker weer een huisje bij Dirk!

Je leeftijdgroep 35-49
Antwoord van management
2 feb 2017
Karin en Frank, dank je wel voor deze mooie woorden. We vinden het fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en we heten jullie heel graag opnieuw van harte welkom bij ons.
Rita B
Scheemda, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prima huisje met fijne eigenaren”
Beoordeeld op 23 november 2016 voor een verblijf in november 2016

Fijn huisje met enthousiaste eigenaren. Je wordt van en naar het vliegveld gehaald en gebracht. Ligging is geweldig. Rustig gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht. Het huisje is van alle gemakken voorzien, zelfs met een wasmachine. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook is het fijn dat er een auto bij hoort. Bij gebrek aan een zwembad heeft ieder huisje een prive jacuzzi. Volop in de natuur, dus veel mooie vogels gezien.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De rust rondom het huisje
Minpunten: Alleen airco in de slaapkamer en niet in de rest van het huisje
Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 50-64
Aanbevolen voor:
Oudere reizigers
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Harriët R
Andelst, Gelderland, Netherlands
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Wederom een super verblijf bij Amazing View Bungalows !!!”
Beoordeeld op 18 oktober 2016 voor een verblijf in september 2016

Dit was de 2e keer dat wij bij Amazing View Bungalows hadden geboekt.
Na aankomst op de luchthaven werden we door Dirk (eigenaar) ontvangen en naar de bungalow gebracht. Alles stond, net zoals vorig jaar, weer gereed zoals een hapje en een drankje na aankomst. Voor ons was het weer thuiskomen! Ook stond de auto naast de bungalow. Na wat boodschappen te hebben gehaald hebben we daarna heerlijk genoten van de jacuzzi!
Wat wil een mens nog meer: prachtig uitzicht, heerlijke jacuzzi en genieten van 14 dagen bij Amazing View Bungalows en het strand van Karakter. Dit is een toplocatie en fijne eigenaars die er alles aan doen om de vakantie te laten slagen.

Dank jullie wel Dirk en Gerlinde

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Reisgroep: Partner
Ilja M
Nijmegen
Niveau 4 bijdrager
23 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Amazing view, amazing vakantie!!”
Beoordeeld op 14 september 2016 voor een verblijf in september 2016

Wat hebben wij een geweldige vakantie gehad in Curaçao en een ontzettend fijn verblijf in onze bungalow met, inderdaad, een Amazing View! Wij waren met 4 personen. Twee volwassenen, onze zoon van 16 en dochter van 4.

De ontvangst was zeer hartelijk. Gerlinde heeft ons door de bungalow geleid en alles laten zien en uitgelegd. Het viel ons gelijk op dat de bungalow heerlijk koel was en kraakhelder. Wij verbleven in de groene bungalow bovenop de heuvel waar de hele dag een heerlijk windje staat. Heerlijk: het wordt er nooit te warm en van muggen heb je geen last.
Omdat wij, last minute, een dagje eerder kwamen was er nog geen jeep beschikbaar (hadden we ook niet nodig!) maar de volgende ochtend stond deze ook fris schoongemaakt voor ons klaar.

Het huisje is van alle gemakken voorzien: twee slaapkamers met fijne bedden, een heel stille airco en genoeg ruimte voor al je kleding en om je koffer weg te bergen. De kleine living is voorzien van een tv met Nederlandse zenders en kinderzenders (wij hebben er amper gebruik van gemaakt), een bank waar een grote waaier bij staat voor extra verkoeling en een eetkamertafel met stoelen voor 4 personen.
De keuken is klein maar van alle gemakken voorzien. In de koeling stonden een hapje en een drankje voor ons klaar en ook koffie en thee was aanwezig.
Ook de badkamer is niet groot maar voor ons groot genoeg. Er lagen meer dan genoeg handdoeken, badhanddoeken etc. Die hoef je zelf echt niet mee te nemen. Het water is standaard nooit kouder dan 27 graden maar je kunt ook kiezen voor warmer water.

De ligging van ons huisje was echt prachtig. De vogeltjes (ook kolibries!) vlogen ons letterlijk om de oren. Ook de leguanen en salamanders heten je van harte welkom. Zo gaaf!
Wij hebben menig uurtje op onze “patio” doorgebracht. Het was er heerlijk toeven. Voor verkoeling kun je een duik nemen in je private jacuzzi. Onze dochter gebruikte ‘m gewoon als zwembad.

Amazing view ligt dichtbij de mooiste stranden van Curaçao. Wij vonden Portomarie erg fijn maar ook de kleinere strandjes zijn erg leuk en een bezoekje waard. Je kunt overal geweldig snorkelen. De onderwaterwereld is geweldig. Op ongeveer een kwartiertje rijden ligt een fijne supermarkt: Centrum met een heel goede versafdeling. Willemstad (het echte centrum) ligt op een klein half uurtje rijden. Let wel op de je de weg eerst een keer overdag heen en weer rijdt. ’s Avonds zijn niet alle stukken verlicht en het wegdek is niet overal even goed. Vergeet ook de kaart die in je huisje voor je klaarligt niet mee te nemen. Deze heb je nodig. De wegaanduiding is niet altijd duidelijk of aanwezig.

Voor al je vragen kun je terecht bij Gerlinde & Dirk. Ze kennen de leukste plekjes en hebben goede tips! Ze zijn ontzettend gastvrij en hartelijk.
Enneh: mocht Dirk je wat vers gevangen vismoten aanbieden, doen!!! Wij kregen verse tonijnmoten en het was een uitdaging om die prachtige grote moten allemaal klaar te maken (er paste echt maar 1 moot in een pan zo groot waren ze!) maar we hebben onze vingers er nog net niet bij opgegeten.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De gastvrijheid en het kraakheldere huisje.
Minpunten: Niets
Reisgroep: Kleine kinderen
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren