“Fantastische 3 weken”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Michael S
“Fantastische 3 weken”
Beoordeeld op 24 december 2017 voor een verblijf in mei 2017

We brachten 3 weken door in Villa Blue Curacou, de villa is precies zoals de foto’s beloven. Het was een fantastische vakantie, in een uitstekend onderhouden faciliteit. De buitenruimte met het zwembad en de veranda is een droom, hier kunt u vele mooie uren doorbrengen. We komen graag terug naar deze oase.

26 dec 2017
Beste Michael,

heel hartelijk dank voor de mooie review.
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.
We zien jullie graag weer terug in een van onze huizen.

Ed Pach, VVV Curaçao
peterH127 ...
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“1e keer Villa Amarilla en 2e keer Villa Blou Curaçao, in 1 woord : Voortreffelijk.”
Beoordeeld op 18 december 2017 voor een verblijf in oktober 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

In 2011 hebben wij Villa Amarilla gehuurd en hebben we meer gekregen dan we verwachtte. In 2017 hebben we weer een reis gemaakt naar Curaçao en hebben bij dezelfde verhuurder Villa Blou gehuurd. Onze verwachtingen waren best wat hoger gezien onze ervaring uit 2011. Wederom waren wij verrast met het verblijf in Villa Blou. Een riant zwembad, een mooie zit nabij het zwembad, een schoon huis voorzien van de nodige luxe. Wat ook erg fijn was, was de aansluiting voor 230V bij de buitenzit, is voor ons Hollanders natuurlijk makkelijk. Deze villa alsook villa Amarilla ligt in een rustige buitenwijk, maar toch redelijk overal dichtbij, maar wat wil je het eiland Curaçao is niet zo groot. Het onderhoud van de tuin en het zwembad wordt regelmatig bijgehouden, zonder overlast naar ons toe. Wij hebben wederom genoten van een goede wel verdiende vakantie en zullen zeker nog een keer terugkomen. Wij hebben nu wel een voorkeur voor villa Blou, hoewel villa Amarilla zeker niet slecht was. Kortom een aanrader voor iedereen, wij denken met heimwee terug aan onze beide verblijven op Curaçao in villa Blou en villa Amarilla.

20 dec 2017
Beste Britt en Peter,

fijn dat jullie ook van Villa Blou Curacao zo genoten hebben.
Bedankt voor de mooie beoordeling.

ook namens Tosca,
Ed
PaddyRe
Eindhoven, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“In een woord geweldig. Wat je ziet op de foto is precies wat je krijgt”
Beoordeeld op 17 december 2017 voor een verblijf in mei 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Na een slechte periode wilden we die met onze 2 kinderen en aanhang afsluiten. Belangrijk voor ons was 3 slaapkamers, zwembad, airco, mogelijkheid om gezellig buiten samen te vertoeven en centraal zodat we konden duiken over heel cuaracao. Blue Curacao werd ons aanbevolen door een collega duik instructeur die vaak van Blue Curacao gebruikt maakt. Het was elke cent waard. Ophalen en wegbrenegen en alle service was op zijn releaxte Curacao's met Hollandse stiptheid en puntualiteit. Als er iets was of je een vraag had, even bellen. Zwembad werd keurig schoongemaakt. Geen enkele oorontsteking ( teken van te veel bacterieen ) opgelopen. Auto is op leeftijd, maar prima en goed onderhouden. Communincatie met Ed was prettig. Hij gaf veel tips. stuurde mails voor vertrek, bij aankomst en bij terugkeer. de liging was veilig, rustig. Leuk contact met de kinderen uit de buurt en de dieren naast de Villa. Zelfs de knorrige buurman ( eigenaar van de dieren ) ontdooide en bleek een aardige man.

Als we weer terug gaan naar Curacao is dat zonder twijfel weer naar Blue Curacao.

Beste Paddy,

heel fijn te vernemen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad met z'n zessen.
Bedankt voor de lovende woorden en de uitgebreide review.

Ed Pach, Wieringerwaard
marga983
Eindhoven, Nederland
“Heerlijk !”
Beoordeeld op 15 december 2017 voor een verblijf in mei 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben twee weken hier onze vakantie doorgebracht. Samen met onze 4 volwassen kinderen.
Alles was schoon en heel compleet . Een fijn zwembad en vriendelijke beheerder.
We komen graag terug !

15 dec 2017
Beste Marga en Paddy,

heel fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Ed Pach
Ian R
“Good stuff”
Beoordeeld op 14 december 2017 voor een verblijf in mei 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Goed onderhouden huis met n nette auto, goed zwembad, rustige omgeving en eigenlijk niets te bedenken wat er nog beter kan. Tenzij je een boot in de haven erbij verwacht ;-)

Goede week gezeten en een betere locatie als dit kun je niet hebben.

15 dec 2017
Beste Ian,

hartelijk dank voor je lovende review. Heel fijn dat jullie er zo van genoten hebben. Graag tot een volgende keer.

P.s. Een boot zit er voor ons nog even niet in, maar ik kan je er wel een paar aanbevelen.

Ed Pach
pyringeli ...
Hoorn, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijk verblijf in ruime villa met zwembad”
Beoordeeld op 14 december 2017 voor een verblijf in augustus 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het genieten begon al met het vooruitzicht om weer in jullie villa te mogen verblijven.
De huisje was schoon en van alle gemakken voorzien. De keuken heeft een dubbeldeurs Amerikaanse koelkast, vaatwasser (erg lekker hoor op vakantie) en een 6 pits fornuis. Met de beheerder goed contact gehad en op aangeven dat 2 van de 3 aanwezige gasflessen leeg waren werden deze gelijk vervangen.
In de berging staat een (nieuwe) wasmachine om enkel het noodzakelijke even weg te wassen, het is tenslotte vakantie. Het zwembad werd 2x per week schoongehouden net als de tuin. Onder de pergola is het heerlijk vertoeven met het briesje. Met de bij het huisje te huren auto hebben we (ja ook na 7x Curaçao) weer veel nieuwe plekjes ontdekt.
We hebben weer een genoten van een superfijne vakantie, in een heerlijk huis. We komen zeker weer een keertje terug in Villa Blou Curaçao.

Beste Yvonne en Peter,

wat fijn dat jullie als ervaren Curaçao-gangers nu al twee keer gekozen hebben voor Villa Blou Curacao. En ook nog eens van plan zijn de volgende keer weer naar ons huis te gaan.
Heel fijn dat jullie er zo van genieten.
Hartelijk dank voor de mooi review.
Graag weer tot een volgende keer.

Ed Pach, Wieringerwaard
Peter V
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
“Fantastisch”
Beoordeeld op 14 december 2017 voor een verblijf in september 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Een prachtig gelegen, schoon en goed onderhouden villa met alle gemakken.
Een prima huurauto erbij.
Het zwembad wordt geregeld schoongemaakt en ook bij aankomst was alles spik en span.
Heeelijke 3 weken soorgebracht in deze oase van rust en ruimte.
Een volgende keer weer. Zeker weten.
Vrienden zijn er in september 2017 geweest en nog precies hetzelfde geweldige huis.

Beste Peter,
Goed te horen dat jullie zo tevreden zijn over Villa Blou Curacao.
Graag ontvangen we jullie een volgende keer weer als onze gasten.
Hartelijk dank voor deze mooie review.

Ed Pach Wieringerwaard
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren