12 februari 2018 beoordeeld

Geweldig gehad, alles klopt, de rust, de tropische tuin, de bungalow, de gastvrijheid van Frederieke en Jeroen, de korte afstand naar de mooiste stranden , zwembad ,de huurauto geregeld door Jan Kok , waren hier voor de derde keer en zeker niet de laatste keer!!!

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Frederieke d, Owner van Jan Kok Lodges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2018

Beste Ger,
Wat fijn te lezen dat het verblijf bij Jan Kok Lodges ook deze keer weer goed is bevallen en dat jullie terugkijken op een mooie vakantie.
Toto de volgende keer!
Zonnige groeten van Frederieke

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustige omgeving, schone appartementen, vriendelijke behulpzame eigenaars!! Goede bedden! Zelfs een koelbox aanwezig voor het strand. Ook verhuren ze optioneel een auto bij het appartement met een haal en breng service van het vliegveld!Wij hebben er een geweldige week gehad! Dankjewel Jeroen en Frederieke!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste Peter,
Dank je wel voor deze mooie review! Wat fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad en dat bij Jan Kok Lodges alles naar wens is geweest. Wij vonden het erg gezellig dat jullie er waren!
Graag tot weerziens en vele zonnige groeten van Frederieke

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Oudejaarsavond BBQ-en in de zon en daarna nog een duik in de pool!
Wat hebben wij genoten van Curacao: de temperatuur, de prachtige stranden en ‘s avonds thuiskomen bij Jan Kok Lodges.
Als je op zoek bent naar drukte, vertier en grote resorts is dit niet de plek waar je moet zijn. Maar zoek je een mooie locatie aan de westkant van Curacao, waar je zonder files in 5 tot 15 minuten bij de mooiste stranden wilt zijn, dan is dit de plek.
De appartementen zijn netjes verzorgd en goed uitgerust: BBQ, magnetron, koffiezetapparaat, koelbox en met kerst zelfs een kerstboom met lampjes! Ook nog wel belangrijk: alle ramen en deuren zijn voorzien van een hor.
Als je aan deze kant van Curacao wilt verblijven heb je wel een auto nodig. Geen probleem: deze kun je huren bij Jan Kok Lodges. Ze halen je dan ook op op de luchthaven en brengen je ook weer weg.
Wij gaan zeker nog een keer terug!

Verbleef: december 2017, reisde met familie
28 december 2017 beoordeeld

Een prima Lodge op een geweldige lokatie met prachtig zicht op de zoutpannen van Jan Kok. Het ontbrak ons aan niets in de lodge en over alles is nagedacht. Er is zelfs een koelbox met koel elementen om mee te nemen naar het strand. De ligging is perfect. Centraal en dus de omgeving van Willemstad maar ook Westpunt zijn snel aan te rijden. Schitterende stranden in de omgeving met adembenemende uitzichten. Huurauto is een must maar ook die is beschikbaar voor een schappelijke prijs.

De locatie van de lodge is wat ons betreft perfect; middenin de natuur (flamingo's en veel andere vogels om de hoek!), weg van de toeristische drukte en heerlijk in de wind (geen muggen!).

Verder zijn Jeroen en Frederieke erg behulpzaam om je een zo prettig mogelijke vakantie te bezorgen. Ik zou zeggen, boek een vlucht en ga het zelf eens uitproberen geniet van het eiland en deze unieke plek, het is zeker de moeite waard!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
6 december 2017 beoordeeld

Perfect! Na een aantal dagen in Willemstad wilden we graag een verblijf in de rust en ruimte van Curaçao, Jan Kok lodges is hier super geschikt voor. Je kunt volledig zelfvoorzienend zijn, maar goede restaurantjes en de stranden zijn binnen bereik. Terugkomen naar een dag strand is hier heerlijk. Je kunt nog een plonsje maken in het zwembad en de avond doorbrengen op het grote buitenterras. Al met al een geweldig verblijf waarbij je net even off the grid verblijft.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner