“Heerlijke studio op een prachtige plek”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Leonie v
Doorn, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijke studio op een prachtige plek”
Beoordeeld op 25 november 2020 voor een verblijf in november 2020

Kas Amigu is DE plek om de mooiste stranden van Curaçao te bezoeken. Peter en Anneke zijn heel erg gastvrij en vriendelijk en als gast word je van alle gemakken voorzien. De studio Sundaville is een heerlijke studio om te verblijven. Het ontbijt is heerlijk en overvloedig.
Kas Amigu is echt een aanrader!

Datum van verblijf: november 2020
Jolande v
“Fantastisch!”
Beoordeeld op 30 september 2020 voor een verblijf in september 2020

Fantastische studios met een geweldig zwembad. We zijn uitstekend verzorgd afgelopen week ! Het ontbijt is echt een aanrader en door de centrale ligging van kas amigu is het eiland perfect te verkennen.

Camper439 ...
Middelburg, Nederland
“Wat Fantastisch!”
Beoordeeld op 30 september 2020 voor een verblijf in september 2020

Wat een fantastisch verblijf hebben we gehad!
Super schoon en rustgevend appartement, zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer en een ongeloofelijk goed ontbijt.
Top plek om vanaf hier het eiland te ontdekken, te duiken, of gewoon lekker aan het mooie zwembad bij te komen!
Ik wil weer terug!

Je leeftijdgroep 35-49
Piethelle ...
Amsterdam, Nederland
Niveau 3 bijdrager
16 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Een paradijs met geweldige gastvrijheid”
Beoordeeld op 26 september 2020 voor een verblijf in september 2020

Soms kom je plekken waar je je meteen thuisvoelt. Kas Amigu is zo'n plek!
Anneke en Peter zorgen ervoor dat je niets te kort komt. Anneke maakt geweldige ontbijten, ware kunstwerken en zeer smakelijk.
Peter is een geweldige gastheer, je voelt je bij hen meteen thuis en wilt eigenlijk nooit meer weg!

MaureenAr ...
1 beoordeling
“Een oase van rust! Aanrader!!”
Beoordeeld op 4 september 2020 voor een verblijf in september 2020

Een oase van rust!!Mooie moderne appartementen die liefdevol en met veel zorg en aandacht voor detail zijn ingericht! We hebben enorm genoten: het plekje is uniek en de warme gastvrijheid van Peter en Anneke maakten dat we ons vanaf dag één helemaal thuis voelden. We komen zeker nog eens terug!! Een aanrader!!!
Angela en Maureen

X2266XBth ...
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Rust en gezelligheid in het kwadraat”
Beoordeeld op 28 juli 2020 voor een verblijf in juli 2020
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Ondanks de 'onrust' over corona wat je mee krijgt in de media, toch een vakantie richting het buitenland geboekt.
Toen we te horen kregen over dit pareltje, hebben we geboekt en aan alle wensen is voldaan.

Een prachtig verblijf waar je volledig tot rust kunt komen. Je ligt dicht bij de strandjes op een geweldige locatie. Het verblijf is voorzien van alles waar je behoefte aan hebt.
Maar bovenal zul je hier de beste hosts tegenkomen die je je kunt bedenken.

Zelfs in de 'corona tijd' kom je hier en is het zoals nooit tevoren. Zoals de beoordeling beschrijft: Rust en gezelligheid in het kwadraat!

Dankjewel Anneke en Peter voor dit heerlijke verblijf, maar bovenal de geweldige zorgen en de gezelligheid!

Datum van verblijf: juli 2020
959relyh
1 beoordeling
“Heerlijke B&B en absolute aanrader”
Beoordeeld op 1 juni 2020 voor een verblijf in mei 2020

Net terug van een heerlijk weekend bij Anneke en Peter. Wij zochten een weekend rust en ontspanning vanuit Banda Ariba en jazeker, dat hebben wij gevonden en gekregen bij deze fantastische B&B. Heerlijke studio waarin het werkelijk aan niets ontbreekt. Zelfs op de kleinste details is gelet. Je ziet en voelt de warmte en liefde die Anneke en Peter in hun B&B steken. Het ontbijt was iedere keer een feest met heerlijke creaties. Ondanks dat wij de enige gasten waren in deze moeilijke tijd, hebben Anneke en Peter er alles aan gedaan om ons een mooi verblijf te geven. Echt, dat is gelukt en hebben ontzettend genoten. Jullie B&B en enorme gastvrijheid is absoluut een aanrader! Wij wensen jullie heel veel sterkte en succes in deze moeilijke tijd en hopen dat jullie heel gauw weer (veel) mensen mogen ontvangen. Lieve groetjes van Rely en Belinda

Datum van verblijf: mei 2020
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.