“Ontspannen vakantie!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

ndenobel
Nederland
“Ontspannen vakantie!”
Beoordeeld op 11 februari 2020 voor een verblijf in maart 2019

Bij aankomst op het vliegveld stonden Peter & Anneke ons op te wachten op de afgesproken plek. De transfer naar de studio's geeft een extra service na een dag reizen. De volgende ochtend stond er voor ons een heerlijk ontbijt klaar en stond de huur auto ook al voor ons klaar om direct gebruik van te maken. De appartementen zijn goed en centraal gelegen ten opzichte van het eiland, zo konden wij iedere dag naar een ander heerlijk strand of een tijd aan het zwembad relaxen. In de appartementen is er aan alles gedacht om de vakantie heerlijk voort te zetten en mocht je vragen hebben kun je altijd terecht bij Peter & Anneke.

Datum van verblijf: maart 2019
Guus M
Niveau 3 bijdrager
8 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
“Heerlijk verblijf!”
Beoordeeld op 9 februari 2020 voor een verblijf in januari 2020

Wat hebben we 2 weken lang mogen genieten van Curacao in dit mooie verblijf van Peter en Anneke. De transfer van en naar het vliegveld, het heerlijke ontbijt, de huurauto, het zwembad, de gastvrijheid, de locatie, de accessoires beschikbaar in het appartement (koelbox, strandhanddoeken, babystoel, babybed, etc. etc. etc.) en het appartement zelf (zeker met ons bijna 1 jarige dochtertje) was allemaal ideaal. Ook handig dat de appartementjes dicht bij het zwembad liggen, waardoor je tijdens de slaapjes prima met de babyfoon bij het zwembad kunt relaxen.

Je hebt wel echt een auto nodig, maar dan kom je ook ergens!

Peter en Anneke - ga zo door!
En voor de rest - echt een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2020
jetd_12
Utrecht, Nederland
Niveau 6 bijdrager
138 beoordelingen
31 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 68 nuttige stemmen
“Na twee dagen voelden we ons er al helemaal thuis, alles is goed”
Beoordeeld op 21 januari 2020 voor een verblijf in januari 2020
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Ontvangst is zeer hartelijk. Anneke en Peter zijn goede gastheer,vrouw. De studio is prima, lekker bed, zwembad groot genoeg om echt in te zwemmen. Wat deze plek vooral speciaal maakt is, is dat aan alles is gedacht. De tas met strandhandoeken en matjes hangen al klaar om mee te nemen naar het strand. Voldoende bakjes, cooltas maar ook servetten het is er allemaal. Ze hebben echt nagedacht over wat je nodig kunt hebben. Aanrader

Datum van verblijf: januari 2020
GrandTour ...
1 beoordeling
“Mooie studio, zeer vriendelijke hosts, prachtig zwembad, heerlijk ontbijt. Aanrader.”
Beoordeeld op 13 januari 2020 voor een verblijf in december 2019

Heerlijke kerstvakantie gehad. Opgehaald en weggebracht van het vliegveld, de huurauto stond voor ons klaar en elke dag een heerlijk ontbijt (als je gaat: zeker het ontbijt bijboeken!). Hosts waren erg aardig en weten alles over Curacao en helpen je graag.

Prachtig plekje, heerlijk rustig en zo goed als een privezwembad. Veel fijner dan een massaal resort. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
Je leeftijdgroep 35-49
wilmab873
2 beoordelingen
“Absoluut genoten”
Beoordeeld op 25 december 2019 voor een verblijf in december 2019

Wat een paradijsje hebben Peter en Anneke op dit heerlijke eiland. Vier mooie ruime en kraakheldere appartementen, eenvoudig maar sfeervol ingericht met veel oog voor detail. Ook buiten is het er heerlijk toeven bij het ruime zwembad en onder de palapas, de verschillende overkappingen. Bij aankomst stond er een welkomstpaketje klaar met een fles wijn en verschillende versnaperingen. Heel gastvrij. Het complex ligt mooi centraal in het midden van het eiland. Half uurtje naar het boeiende Willemstad en max een half uur naar het meest westelijke punt. Een auto is een aanrader om de vele bijzondere plekken en stranden te bezoeken
Zeer dichtbij de stranden van Daaibaaibay en Porto Mari. Aanraders. Kortom: wij hebben genoten op deze fijne plek en bij deze gastvrije mensen en raden Kas Amigu aan iedereen aan. Bedankt!

Datum van verblijf: december 2019
Trail0421 ...
Castricum, Nederland
“Geweldig”
Beoordeeld op 26 november 2019 voor een verblijf in november 2019

Ons verblijf op Kas Amigu was heel fijn. Mooie schone studio op een rustige locatie. Verblijf is van alle gemakken voorzien. Peter en Anneke zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Een barbecue met gereedschap is vrij beschikbaar, briketten tegen een kleine vergoeding. Heerlijk zwembad met een aantal ligbedden in een mooie tuin.
Gunstig gelegen, vlak bij de mooie strandjes. Auto is noodzakelijk om het eiland te kunnen verkennen. Ga zo door Peter en Anneke!

Datum van verblijf: november 2019
annemarie ...
Koewacht, Nederland
Niveau 3 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Klein paradijs!”
Beoordeeld op 15 november 2019 voor een verblijf in november 2019

Dit is onze eerste vakantie op Curaçao en Cas Amigu, Peter en Anneke hebben ons warm onthaald in hun prachtige, nette en gezellige accomodatie die werkelijk van alles was voorzien! We zijn niets tekort gekomen: heerlijke douche, fijn bed, genoeg handdoeken, strandlakens en strandtas, koelbox, vaatwasser, airco, fan, er is een prachtig zwembad en lounge en we kregen o.a. een welkomspakketje, wat zijn we verwend! Peter en Anneke hebben oog voor detail en voor de gasten, geven goede tips om te gaan eten, bezoeken van strandjes en andere activiteiten. De ligging van de accomodatie is perfect om met de auto het eiland te verkennen (centraal). Wij zijn heel dankbaar voor deze ervaring :-) Hopi bon, danki!

Datum van verblijf: november 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.