“Absoluut genoten”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

wilmab873
2 beoordelingen
“Absoluut genoten”
4 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in december 2019

Wat een paradijsje hebben Peter en Anneke op dit heerlijke eiland. Vier mooie ruime en kraakheldere appartementen, eenvoudig maar sfeervol ingericht met veel oog voor detail. Ook buiten is het er heerlijk toeven bij het ruime zwembad en onder de palapas, de verschillende overkappingen. Bij aankomst stond er een welkomstpaketje klaar met een fles wijn en verschillende versnaperingen. Heel gastvrij. Het complex ligt mooi centraal in het midden van het eiland. Half uurtje naar het boeiende Willemstad en max een half uur naar het meest westelijke punt. Een auto is een aanrader om de vele bijzondere plekken en stranden te bezoeken
Zeer dichtbij de stranden van Daaibaaibay en Porto Mari. Aanraders. Kortom: wij hebben genoten op deze fijne plek en bij deze gastvrije mensen en raden Kas Amigu aan iedereen aan. Bedankt!

Datum van verblijf: december 2019
Trail0421 ...
Castricum, Nederland
“Geweldig”
Beoordeeld op 26 november 2019 voor een verblijf in november 2019

Ons verblijf op Kas Amigu was heel fijn. Mooie schone studio op een rustige locatie. Verblijf is van alle gemakken voorzien. Peter en Anneke zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Een barbecue met gereedschap is vrij beschikbaar, briketten tegen een kleine vergoeding. Heerlijk zwembad met een aantal ligbedden in een mooie tuin.
Gunstig gelegen, vlak bij de mooie strandjes. Auto is noodzakelijk om het eiland te kunnen verkennen. Ga zo door Peter en Anneke!

Datum van verblijf: november 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
annemarie ...
Koewacht, Nederland
Niveau 3 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Klein paradijs!”
Beoordeeld op 15 november 2019 voor een verblijf in november 2019

Dit is onze eerste vakantie op Curaçao en Cas Amigu, Peter en Anneke hebben ons warm onthaald in hun prachtige, nette en gezellige accomodatie die werkelijk van alles was voorzien! We zijn niets tekort gekomen: heerlijke douche, fijn bed, genoeg handdoeken, strandlakens en strandtas, koelbox, vaatwasser, airco, fan, er is een prachtig zwembad en lounge en we kregen o.a. een welkomspakketje, wat zijn we verwend! Peter en Anneke hebben oog voor detail en voor de gasten, geven goede tips om te gaan eten, bezoeken van strandjes en andere activiteiten. De ligging van de accomodatie is perfect om met de auto het eiland te verkennen (centraal). Wij zijn heel dankbaar voor deze ervaring :-) Hopi bon, danki!

Jana L
“Onvergetelijk verblijf!!”
Beoordeeld op 11 november 2019 voor een verblijf in november 2019

Het verblijf bij Kas Amigu was fantastisch. Peter en Anneke zijn twee geweldig warme mensen waarbij je je meteen thuis voelt. Een ontspannendere vakantie kan je niet hebben, niets was teveel en werkelijk aan alles werd gedacht. ( strandzak, welkomstdrankje, vervoer, daguitstappen voor je plannen als je dit wenst,...) Peter en Anneke kennen het eiland ook heel goed en kennen alle leuke adresjes zodat je het beste uit je vakantie kan halen. We hebben echt genoten van de heerlijke ontbijtjes, het mooie zwembad, mooie kamer, en alle verwennerij. Dikke merci voor een onvergetelijk verblijf! Groetjes Jana en Roy

Marije J
“Top verblijf”
Beoordeeld op 31 oktober 2019 voor een verblijf in oktober 2019

Wij zijn net terug van onze heerlijke vakantie op Curacao. Tijdens onze vakantie was ons verblijf Kas Amigu. We hebben heerlijk genoten van dit super verblijf. De locatie is schitterend en centraal. De mooiste strandjes vindt je daar op korte afstanden. Het verblijf is ook prachtig, helemaal compleet. We hebben niks gemist. Peter en Anneke zijn ook heel vriendelijk en gastvrij. Alles is mogelijk, en ze kunnen je veel vertellen over Curacao zoals handige weetjes, strandjes, restaurantjes. Wij hadden ook een auto gehuurd, ideaal en stond al netjes klaar bij aankomst. Kortom: top vakantie. Wij komen graag nog eens terug.

Datum van verblijf: oktober 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
youngagen ...
Groningen, Nederland
“Heerlijk verblijf”
Beoordeeld op 13 oktober 2019 voor een verblijf in oktober 2019

Kas Amigu ligt dicht bij alle mooie stranden. Het appartement is modern en zeer goed uitgerust. Heerlijk zwembad en mooie tuin. En de eigenaren zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Ook heerlijke ontbijtjes die je bij kan boeken! Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: oktober 2019
kimlebon
Niveau 1 bijdrager
2 beoordelingen
“Huwelijksreis 🥰”
Beoordeeld op 13 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

WAUW!!!
Alles omvattend in 1 woord!

Wij hadden onze huwelijksreis cadeau gekregen van onze ouders naar dit prachtige resort bij Peter en Anneke.
Wij zijn na de lange vlucht perfect onthaald door hen. Ze stonden ons op te wachten op de luchthaven en hebben ons enorm goed onthaald. Aangekomen bij hen. Hebben we alle uitleg gekregen die we nodig hadden gecombineerd met een heerlijk welkomstdrankje ... mmm .. lekker hoor!! De studio was enorm maar echt enorm ruim en voorzien van alle comfort en luxe!! We hadden al een boodschappenpakket klaarstaan om de eerste dag door te komen, een goed gevulde mand.. TOP!! Na onze eerste nacht waren we beide heel blij om genoten te hebben van een zalige nachtrust, want dit is altijd afwachten natuurlijk maar ... heerlijke bedden! Ontwaken in een klein paradijs met een ontbijt dat voor je klaar staat om u tegen te zeggen, helemaal overdonderd hebben we er alle dagen van genoten, alle dagen was het wel anders, heel leuk en variërend! Tal van uitstappen hebben we gedaan door al de tips die we van Anneke en Peter meekregen. Ze kennen al de leuke plekjes op het eiland en delen die super graag met je .. ook de pareltjes die nog niet ontdekt zijn door al de toeristen we zijn op plekken geweest die we ons nooit hadden kunnen inbeelden of alleen hadden kunnen vinden .. enorm bedankt hiervoor Anneke en Peter! We hadden onze trouwkleding meegenomen om eventueel wat mooie foto’s te trekken in curacao .. tijdens een gezellige babbel op de porch (uiteraard weer met een lekker drankje) kwam dit ter sprake. Anneke wilde dit voor ons wel regelen zei ze zonder aarzelen, ze heeft dit ook gedaan en wauw ze heeft ons wederom een prachtige locatie bezorgd en ze hebben er mee voor gezorgd dat we prachtige foto’s hebben ( en eerlijk... ik vindt ze zelfs beter dan onze trouwfoto’s van op de trouwdag zelf)
Onze dag werd dan nadien nog fantastisch afgesloten door een romantische BBQ waar Anneke en Peter voor hadden gezorgd op het strand. 1 van hun services die ze aanbieden en wij zijn enorm blij dat we er gebruik van gemaakt hebben en dan zeker op die dag
Ik kan maar 1 ding zeggen wij hebben een fantastisch verblijf gehad hier en enorm genoten van de gastvrijheid van Peter en Anneke. 2 mensen met het hart op de juiste plaats die hun liefde voor curacao graag delen met je. Om nog maar te zwijgen over het feit hoe graag ze de gasten in de watten leggen... maar daar kom je zelf snel genoeg achter als je daar bent.
Wij komen terug!!! En deze keer nemen we nog extra gasten mee, zodat iedereen die we kennen van jullie gastvrijheid kan genieten!
Bedankt voor de reis van ons leven dushi’s
Xxxx

Datum van verblijf: augustus 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren