“Fantastisch!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Janine V
“Fantastisch!”
1 week geleden beoordeeld voor een verblijf in augustus 2019

Echt een fantastische plek op een rustige locatie. De studio is schoon, compleet en gezellig ingericht. Met een (gehuurde) auto ben je overal binnen korte tijd. Peter en Anneke zijn geweldig, zeer gastvrij, detailgericht en hartelijk. Ze denken mee en geven waardevolle tips! Ze doen er alles aan om je verblijf zo fijn en relaxed mogelijk te maken. De autotour van hen is ook zeer aan te raden, een leuke manier om eens de andere ruwere en prachtige kant van Curaçao te zien. Een dikke verdiende 10! Kortom: boek zeker je verblijf bij Kas Amigu Accomodations :)

Datum van verblijf: augustus 2019
14 aug 2019
Dank u wel voor jullie review. We zijn blij dat jullie kunnen terugkijken op een geslaagde en relaxte vakantie. We verwelkomen jullie graag een volgende keer. Zonnige groeten, Peter en Anneke
JorritenM ...
Niveau 1 bijdrager
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Top vakantie”
2 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in augustus 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij zijn net terug van onze vakantie op Curacao. Wij hebben 10 nachten verbleven op de prachtige accommodatie van Kas Amigu. Op deze accommodatie is aan alles gedacht! Buiten ligt een mooi zwembad met bedjes en een mooie zitlounge waar je lekker kunt genieten van een drankje.

Verder zijn de studios leuk en sfeervol ingericht en is hier alles aanwezig wat je nodig hebt om de vakantie door te komen. Er zit o.a. een keukentje in met een grote koelkast. Je komt hier dus niks tekort.

Ook was het erg prettig dat we iedere dag konden beginnen met een uitgebreid ontbijt dat creatief geserveerd werd (Dit is dus zeker een aanrader om bij te boeken!).

Na het ontbijtje reden wij iedere dag ergens anders heen in de huurauto die ook via Kas Amigu bij te boeken is. Dit is erg handig omdat je zo vrij bent in waar je heen wilt en je overal op het eiland kunt komen. Zo kozen wij ervoor om in de avond ook naar verschillende restaurants te rijden. (Voor goede restaurantjes kun je navraag doen bij Peter en Anneke).

Tot slot vonden wij het een heel prettig verblijf bij Kas Amigu. Dit omdat je zelf je dag in kunt delen en alles kunt navragen bij Peter en Anneke die alles van het eiland af weten. Wij willen hen daarom ook bedanken en raden het iedereen aan om bij Kas Amigu te boeken.

Groetjes,

Marsha & Jorrit

Datum van verblijf: augustus 2019
Liman168
“Perfect verblijf”
2 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

Ons verblijf bij Anneke en Peter was super.
Ze pikten ons met hun beide op aan de luvhthaven en tijdens de rit naar Kas Amigu werden we al overstelpt met tips.
De studio was zeer ruim en netjes en van alle comfort voorzien. Het ontbijt krijgt een 12 op 10 zeer afwiselend en lekker maar misschien een beetje te veel .
Anneke en Peter zijn fantastische hosts, ze staan steeds klaar om te helpen waar het kan. Wij hebben ook een auto gehuurd bij hen en deze stond klaar bij onze aankomst. Ook hebben we een dag trip geboekt bij hen en tijdens deze trip hebben we veel plaatsen langs de kust leren kennen en kunnen genieten van een perfecte lunch.
Als we terug keren naar Curacao zal het zeker bij dit fantastisch koppel zijn.
Anneke en Peter we missen u nu al en bedankt voor de goede zorgen

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
4 aug 2019
Dank u wel voor jullie mooie review. Fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben. Jullie enthousiasme maakt ook ons weer blij ! We verwelkomen jullie graag een volgende keer. Hartelijke groeten, Peter & Anneke
Mimi B
1 beoordeling
“Met een woord Fantastisch”
3 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

Wat je op de foto ziet is echt ook wat je krijgt. Een paradijs om te verblijven.
Een heerlijke omgeving om weer eens helemaal bij te komen.
De gastvrijheid was top, weet je het even niet? Dan kan je altijd terecht bij Peter en Anneke.
Een welkoms drankje bij aankomst en de volgende ochtend een geweldig verrassingsontbijt onze vakantie kon niet meer stuk.
Het is een rustig plekje waar voldoende strandjes in de omgeving aanwezig zijn. Wil je s'avonds lekker eten maar niet al te veel km maken? dat kan, er zijn voldoende restaurantjes waar je heerlijk kunt eten.

Lieve Peter en Anneke,
Met jullie gastvrijheid en jullie paradijsje op het eiland, hebben wij een geweldige tijd gehad.
Wij komen zeker terug.

Harold & Mimi

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
2 aug 2019
Harold en Mimi, Hartelijk dank voor jullie mooie review. We zijn blij dat jullie als eilandkenners ons pardadijsje wisten te waarderen en kunnen terug kijken op een ontspannen vakantie. We hopen van harte jullie een volgende keer te mogen verwelkomen. Zonnige groeten, Peter en Anneke
NickyVe
Merelbeke, België
Niveau 1 bijdrager
1 beoordeling
“Één van de mooiste plekjes op aarde...”
Beoordeeld op 26 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Samen met ons bijna 3 jarig dochtertje een verblijf geboekt bij Kas Amigu te Sint Willibrordus op Curaçao.
Vanaf het eerste contact - via mail - zat ons buikgevoel goed. Er werd uitgebreid geantwoord en een mooie prijsopgave volgde.
Bij aankomst op de luchthaven van Hato werden we netjes opgepikt door de gastvrouw, Anneke. Tijdens de autorit werd al volop kennisgemaakt en gebabbeld, heel fijn.
Kas Amigu is een oase van rust. Mooie, nette studios met elk een privéterrasje, voorzien van alle moderne comfort. En meer, het oog voor detail is verbluffend. We kregen tot onze beschikking: speelgoed, strandlakens, strandtas, koelbox (koelelementen in vriesvak), boodschappentassen, dispenser (vatje) gevuld en gekoeld in koelkast, specerijen en olijfolie.
Het boodschappenpakket dat we hadden besteld om de eerste dag door te komen, stond ook al klaar.
Een heerlijk zwembad, leuke zithoekjes, een honesty bar (je kan vrij in de koelkast en op het clipboard kruis je aan wat je neemt, wordt verrekend op het einde van je verblijf), handig!
Elke dag werd ons een SUPER ontbijt geserveerd. Een feestje op een dienblad! Broodjes, zoet en hartig beleg, vers fruit, fruitsap, koffie, een toetje en een eitje made to order. Subliem!

We hadden een auto gehuurd via Peter en Anneke en daar hebben we zo goed als het hele eiland met verkend.
Het Westpunt, Grote Knip, Shete Boka Nationaal Park, Grotten van Hato, Porta Blancu, Caracasbaai,... We zeilden zelfs naar Klein Curaçao. Een bijzonder mooie ervaring.
De tip die we kregen om het eiland te verkennen: maps.be downloaden op je smartphone. Dat is een app die offline te gebruiken is. Super handig!

Al hadden we 3 tegenvallertjes: snipverkouden bij aankomst, erg verbrand door gebruik fout zonneproduct en ons kleintje die plots koorts maakte + huiduitslag. Peter en Anneke stonden ons bij met raad en daad. Een huisgemaakte antibiotica thee, Flamigel voor de brandwonden en telefoontjes naar de huisarts.
Het voelde als thuis. Je kan uitrusten, batterijen opladen, op verkenning, lekker uiteten in de buurt, even helemaal weg van de grote boze wereld.

Kas Amigu is voor ons 1 van de mooiste plekjes op aarde.
We kunnen het alleen maar vol enthousiasme aanraden. En wij gaan heel graag terug, dat staat vast.
Peter en Anneke zijn fijne, warme mensen die je prompt jouw geloof in de mensheid herstelt.
Kas Amigu is meer dan een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
29 jul 2019
Bedankt voor jullie review en mooie woorden. We gaan ervan blozen. Tot een volgende keer bij Kas Amigu. Warme groeten, Peter en Anneke
Peetersma ...
“Gastvrijheid ten top !”
Beoordeeld op 22 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Nog nooit eerder zo’n gastvrije eigenaars ontmoet; bij Anneke en Peter voel je je onmiddellijk thuis. Je hebt de nodige privacy maar je kan voor alles bij hen terecht : voor tips en tricks, boeken van allerlei uitstappen, reservaties, huurauto, snorkelset, fantastisch lekker ontbijt,.... Je kunt het je dus heel gemakkelijk maken zodat je alleen maar hoeft te genieten
Het is heerlijk vertoeven in en rond het zwembad en de studio’s zijn werkelijk van alle comfort voorzien (volledig startpakket aanwezig). Zelfs een strandtas met strandlakens en koelbox !
De ligging is ook perfect; ongeveer in het midden zdd alles binnen handbereik is (huurauto ndz wegens beperkt openbaar vervoer).
Kas Amigu is echt een goed adresje !

Datum van verblijf: mei 2019
23 mei 2019
Hartelijk dank voor jullie review. We hadden tijdens onze aangename gesprekken al wel vernomen dat jullie het naar jullie zin hadden maar toch fijn te lezen dat alles naar wens was. We zijn blij dat wij hebben kunnen bijdragen aan een mooie vakantie. We hopen van harte jullie een volgende keer terug te mogen verwelkomen bij Kas Amigu.
koencaven ...
2 beoordelingen
“Fantastische accommodatie 👍”
Beoordeeld op 23 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Nog aan het nagenieten van het fantastische eiland en jullie prachtige accommodatie. Mooie, verzorgde, tot in de kleinste detail ingerichte bungalows met geweldige ontbijtservice volgens Bourgondische (Belgische) normen. Door het ophalen en wegbrengen naar de luchthaven zorgen zij ervoor dat je de vakantie kan beginnen en eindigen zonder stress. Zij kennen het eiland als hun broekzak en wijzen je de prachtigste plekjes en het lekkerste eten. In de tuin is het heerlijk relaxen en genieten van exotische vogels, leguanen en zelfs kolibrie’s. Het is duidelijk dat zij alles in het werk stellen om je een prachtige vakantie te bezorgen. Van plan om naar Curacao te gaan? Dan is Kas Amigu de place to be!!!

Datum van verblijf: april 2019
25 apr 2019
Bedankt voor jullie review. Fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hadden. We verwelkomen jullie graag een volgende keer in ons Kas Amigu ! Peter & Anneke.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren