“Perfect verblijf”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Liman168
“Perfect verblijf”
2 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

Ons verblijf bij Anneke en Peter was super.
Ze pikten ons met hun beide op aan de luvhthaven en tijdens de rit naar Kas Amigu werden we al overstelpt met tips.
De studio was zeer ruim en netjes en van alle comfort voorzien. Het ontbijt krijgt een 12 op 10 zeer afwiselend en lekker maar misschien een beetje te veel .
Anneke en Peter zijn fantastische hosts, ze staan steeds klaar om te helpen waar het kan. Wij hebben ook een auto gehuurd bij hen en deze stond klaar bij onze aankomst. Ook hebben we een dag trip geboekt bij hen en tijdens deze trip hebben we veel plaatsen langs de kust leren kennen en kunnen genieten van een perfecte lunch.
Als we terug keren naar Curacao zal het zeker bij dit fantastisch koppel zijn.
Anneke en Peter we missen u nu al en bedankt voor de goede zorgen

Datum van verblijf: juli 2019
4 aug 2019
Dank u wel voor jullie mooie review. Fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben. Jullie enthousiasme maakt ook ons weer blij ! We verwelkomen jullie graag een volgende keer. Hartelijke groeten, Peter & Anneke
Mimi B
1 beoordeling
“Met een woord Fantastisch”
3 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

Wat je op de foto ziet is echt ook wat je krijgt. Een paradijs om te verblijven.
Een heerlijke omgeving om weer eens helemaal bij te komen.
De gastvrijheid was top, weet je het even niet? Dan kan je altijd terecht bij Peter en Anneke.
Een welkoms drankje bij aankomst en de volgende ochtend een geweldig verrassingsontbijt onze vakantie kon niet meer stuk.
Het is een rustig plekje waar voldoende strandjes in de omgeving aanwezig zijn. Wil je s'avonds lekker eten maar niet al te veel km maken? dat kan, er zijn voldoende restaurantjes waar je heerlijk kunt eten.

Lieve Peter en Anneke,
Met jullie gastvrijheid en jullie paradijsje op het eiland, hebben wij een geweldige tijd gehad.
Wij komen zeker terug.

Harold & Mimi

Datum van verblijf: juli 2019
2 aug 2019
Harold en Mimi, Hartelijk dank voor jullie mooie review. We zijn blij dat jullie als eilandkenners ons pardadijsje wisten te waarderen en kunnen terug kijken op een ontspannen vakantie. We hopen van harte jullie een volgende keer te mogen verwelkomen. Zonnige groeten, Peter en Anneke
NickyVe
Merelbeke, België
Niveau 1 bijdrager
1 beoordeling
“Één van de mooiste plekjes op aarde...”
Beoordeeld op 26 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Samen met ons bijna 3 jarig dochtertje een verblijf geboekt bij Kas Amigu te Sint Willibrordus op Curaçao.
Vanaf het eerste contact - via mail - zat ons buikgevoel goed. Er werd uitgebreid geantwoord en een mooie prijsopgave volgde.
Bij aankomst op de luchthaven van Hato werden we netjes opgepikt door de gastvrouw, Anneke. Tijdens de autorit werd al volop kennisgemaakt en gebabbeld, heel fijn.
Kas Amigu is een oase van rust. Mooie, nette studios met elk een privéterrasje, voorzien van alle moderne comfort. En meer, het oog voor detail is verbluffend. We kregen tot onze beschikking: speelgoed, strandlakens, strandtas, koelbox (koelelementen in vriesvak), boodschappentassen, dispenser (vatje) gevuld en gekoeld in koelkast, specerijen en olijfolie.
Het boodschappenpakket dat we hadden besteld om de eerste dag door te komen, stond ook al klaar.
Een heerlijk zwembad, leuke zithoekjes, een honesty bar (je kan vrij in de koelkast en op het clipboard kruis je aan wat je neemt, wordt verrekend op het einde van je verblijf), handig!
Elke dag werd ons een SUPER ontbijt geserveerd. Een feestje op een dienblad! Broodjes, zoet en hartig beleg, vers fruit, fruitsap, koffie, een toetje en een eitje made to order. Subliem!

We hadden een auto gehuurd via Peter en Anneke en daar hebben we zo goed als het hele eiland met verkend.
Het Westpunt, Grote Knip, Shete Boka Nationaal Park, Grotten van Hato, Porta Blancu, Caracasbaai,... We zeilden zelfs naar Klein Curaçao. Een bijzonder mooie ervaring.
De tip die we kregen om het eiland te verkennen: maps.be downloaden op je smartphone. Dat is een app die offline te gebruiken is. Super handig!

Al hadden we 3 tegenvallertjes: snipverkouden bij aankomst, erg verbrand door gebruik fout zonneproduct en ons kleintje die plots koorts maakte + huiduitslag. Peter en Anneke stonden ons bij met raad en daad. Een huisgemaakte antibiotica thee, Flamigel voor de brandwonden en telefoontjes naar de huisarts.
Het voelde als thuis. Je kan uitrusten, batterijen opladen, op verkenning, lekker uiteten in de buurt, even helemaal weg van de grote boze wereld.

Kas Amigu is voor ons 1 van de mooiste plekjes op aarde.
We kunnen het alleen maar vol enthousiasme aanraden. En wij gaan heel graag terug, dat staat vast.
Peter en Anneke zijn fijne, warme mensen die je prompt jouw geloof in de mensheid herstelt.
Kas Amigu is meer dan een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
29 jul 2019
Bedankt voor jullie review en mooie woorden. We gaan ervan blozen. Tot een volgende keer bij Kas Amigu. Warme groeten, Peter en Anneke
Peetersma ...
“Gastvrijheid ten top !”
Beoordeeld op 22 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Nog nooit eerder zo’n gastvrije eigenaars ontmoet; bij Anneke en Peter voel je je onmiddellijk thuis. Je hebt de nodige privacy maar je kan voor alles bij hen terecht : voor tips en tricks, boeken van allerlei uitstappen, reservaties, huurauto, snorkelset, fantastisch lekker ontbijt,.... Je kunt het je dus heel gemakkelijk maken zodat je alleen maar hoeft te genieten
Het is heerlijk vertoeven in en rond het zwembad en de studio’s zijn werkelijk van alle comfort voorzien (volledig startpakket aanwezig). Zelfs een strandtas met strandlakens en koelbox !
De ligging is ook perfect; ongeveer in het midden zdd alles binnen handbereik is (huurauto ndz wegens beperkt openbaar vervoer).
Kas Amigu is echt een goed adresje !

Datum van verblijf: mei 2019
23 mei 2019
Hartelijk dank voor jullie review. We hadden tijdens onze aangename gesprekken al wel vernomen dat jullie het naar jullie zin hadden maar toch fijn te lezen dat alles naar wens was. We zijn blij dat wij hebben kunnen bijdragen aan een mooie vakantie. We hopen van harte jullie een volgende keer terug te mogen verwelkomen bij Kas Amigu.
koencaven ...
2 beoordelingen
“Fantastische accommodatie 👍”
Beoordeeld op 23 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Nog aan het nagenieten van het fantastische eiland en jullie prachtige accommodatie. Mooie, verzorgde, tot in de kleinste detail ingerichte bungalows met geweldige ontbijtservice volgens Bourgondische (Belgische) normen. Door het ophalen en wegbrengen naar de luchthaven zorgen zij ervoor dat je de vakantie kan beginnen en eindigen zonder stress. Zij kennen het eiland als hun broekzak en wijzen je de prachtigste plekjes en het lekkerste eten. In de tuin is het heerlijk relaxen en genieten van exotische vogels, leguanen en zelfs kolibrie’s. Het is duidelijk dat zij alles in het werk stellen om je een prachtige vakantie te bezorgen. Van plan om naar Curacao te gaan? Dan is Kas Amigu de place to be!!!

Datum van verblijf: april 2019
25 apr 2019
Bedankt voor jullie review. Fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hadden. We verwelkomen jullie graag een volgende keer in ons Kas Amigu ! Peter & Anneke.
Car M
“Helemaal super geweldig”
Beoordeeld op 9 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Lieve Anneke en Peter, jullie zijn gewoon fantastische mensen!

Wij hebben onze vlucht gemist en hebben bij Kas Amigu voor één nacht gelogeerd, maar de indruk en de beleving die wij mogen ervaren waren in alle opzichten super top!! De gastvrijheid, behulpzaamheid, vriendelijkheid, de luxeappartement, welkoms cocktail, de leguanen, ritje naar de airport, teveel om op te noemen.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie opvang, de volgende keer blijven we wat langer logeren :-).

Jullie hebben een prachtige complex waar jullie trots op mogen zijn, op naar de realisatie voor fase 2. Heel veel succes.

Met lieve groet van Carmen en Gino

Datum van verblijf: april 2019
9 apr 2019
Dank u wel voor jullie lieve woorden. Graag gedaan ! We zouden het ook fijn vinden in geval van pech voortgeholpen te worden. Zo hebben jullie jullie vakantie toch nog kunnen afsluiten met een goed gevoel. Tot volgende keer. Ayo ! Peter en Anneke
pphilll
Geel, België
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Fantastisch!”
Beoordeeld op 17 oktober 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Waw!
Dit is het gevoel dat we overhouden aan ons bezoek in Kas amigu.
Reeds aan de luchthaven werden we netjes opgewacht door Anneke en Peter. Bij aankomst in de B&B was de tuin prachtig verlicht (het was reeds donker) en stond onze huurwagen al klaar op de oprit. Een welkomstmand met lekkers stond klaar in de ruime kamer. Wat een leuke kamer, ingericht met zeer veel oog voor detail. Het bed ligt heerlijk (!) en er is een ruime, aparte badkamer met inloopdouche en dubbele lavabo.
Het ontbijt was werkelijk fantastisch en werd charmant gebracht op ons privéterras. Het ontbijt was telkens een verrassing want hier maakt Anneke werkelijk een kunststukje van. Zoveel variatie, dagelijks met een andere ‘touch’ gebracht. En eerlijk: het ontbijt was telkens de lekkerste maaltijd van de dag wat ons betreft!
Je kan altijd terecht bij Peter en Anneke voor praktische zaken: welke strandjes raden jullie aan? Waar zijn de leuke restaurantjes? Hoe zit het met fooien,....?
Ze hebben voor ons ook een dagtrip naar Klein Curacao geregeld (wij moesten enkel aanwezig zijn en betalen ).
We kunnen zo nog even doorgaan!

Kortom: ben je van plan om dit prachtige eiland te bezoeken, dan moet je bij anneke en Peter boeken!

Datum van verblijf: oktober 2018
25 okt 2018
Mathieu en Chrissie, Dank u wel voor zoveel lieve woorden. We gaan ervan blozen ! We zijn blij dat jullie een leuke en ontspannende vakantie hebben gehad op dushi Curaçao. Nogmaals bedankt voor jullie hulp met het lieve straathondje Tina. Ze vindt vast vlug een gouden mandje en tot zolang zorgen wij met plezier voor haar. We hopen van harte jullie een volgende keer opnieuw te mogen verwennen in ons Kas Amigu.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren